Album CHRISTMAS TIME

Witam, dzisiaj nareszcie udało mi się dokończyć album, który zaczęłam jeszcze w grudniu ubiegłego roku.  Jak to jest z albumem dla siebie wie każda scraperka... ciągle mało czasu, ciągle inne ważne zadania, a album leży i czeka, i czeka. Mój w końcu się doczekał😊. Jest dość duży ( strony mają 20x20 cm) i powinien pomieścić sporo zdjęć.
Całość zamykana w pudełku , które jest jednocześnie okładką wykonałam według tutorialu Scrapkate (   Klik  ). Okładkę oraz wewnętrzną jej część ozdobiłam ręcznie robionymi poinsencjami papierowymi, jagodami, szyszkamj, gałązkami oraz liśćmi ostrokrzewu. Bardzo chciałam umieścić tam też metalowe dzwonki, ten element jest najbardziej świąteczny i zwyczajnie nie mogło go zabraknąć 😀

Do wykonania projektu wykorzystałam : 
- beermata 30x30
- blok techniczny czarny- UNIPAP
- zestaw papierów scrapowych 12x12 "The Gift of Christmas" - TRIMCRAFT
- elementy do wycinania - AltairArt  (z kolekcji "Festive Bells") oraz DP CRAFT  (z kolekcji "Christmas Time")
- wykrojniki - TONIC STUDIOS (Peony Promenade), CRAFT PASSION ( MK-33 ), CRAFT&YOU DESIGN (CW030,CW033,CW014)
- dziurkacz tagowy -DP CRAFT
- dziurkacz brzegowy (koronka) - MARTHA STEWART 
- klej MAGIK, taśma dystansowa, taśma dwustronna, klej na gorąco 
- sizal, juta, dratwa, dzwonki metalowe, szyszki, wstążki różne
- jagody na druciku (czerwone) - 13ARTS
- tekturki - ECO-DECO, CRAFTY MOLY, I KROPKA
- napis hdf - ARTISTIKO 
- taśma washi - STAMPERIA
- tusz złoty - HEYDA 
- scrapki różne













Projekt zgłaszam na wyzwanie : 
-    Białe Kruczki - wyzwanie # 18 "praca z mapką"  -     wybrałam wzór nr 2


Komentarze

  1. Fantastyczna praca, cudowny album! Dziękujemy za udział w wyzwaniu! Pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca do mapki! Super :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białe Kruczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna