Kartka wielkanocna

Kartka na Wielkanoc

inspiracja do wyzwania na blogu Rapakivi:)


Witajcie:)
Dzisiaj na blogu Rapakivi wystartowało kolejne wyzwanie w stylu bingo:) Tym razem elementem obowiązującym jest tekturka Rapakivi:) Jako inspirację na tę okoliczność przygotowałam kartkę świąteczną na Wielkanoc. Święta nadejdą ani się obejrzymy, więc kartki zaczynam szykować już teraz:)






Wykorzystałam bazę kraftową Rapakivi i firmowe papiery. Delikatnie zmediowane tekturki Rapakivi w kształcie jaja wraz z papierowymi kwiatami tworzą centralną kompozycję, na szczycie której znajduje się świąteczny napis wycięty z wykrojnika Craft Passion:)

Zapraszam Was gorąco do udziału w naszej kolejnej zabawie:)




Mój projekt wpisuje się w 3 linie:)
1. papier w tekst- tekturka Rapakivi- papierowe kwiaty
2. tekturka Rapakivi- gesso- papierowe kwiaty
3. tekturka Rapakivi- motyw jajka- papierowe kwiaty

Ze sklepu Rapakivi wykorzystałam:



Pozdrawiam Was już całkiem wiosennie:)




Komentarze

  1. Prześliczna inspiracja. Jajka wyglądają jakby były betonowe z wytłoczeniami. Bardzo mi się podoba taki efekt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem