Home decor - kurs

H jak ... Happy... Hello... Home i ... Hand made, 

a także Hulka z papieru:)


Altered art foto kurs step by step 



Witajcie:)



Dziś chciałam wykonać wspólnie z Wami taki prosty home decor w postaci litery. Bazę stanowi litera H wykonana z grubego hdf,  kupiłam ją za grosze na jednej z wyprzedaży.  Postanowiłam ją delikatnie zalterować i ozdobić,  aby ładnie wyglądała na półce w scrapowym kąciku:)
Altered art to technika dekorowania i nadawania nowego image przedmiotom. Daje naprawdę mnóstwo frajdy, więc zaczynamy zabawę z mediami 💪😜❤




Przygotowałam sobie trochę materiałów,  które widzicie na zdjęciach. Większość z nich wykorzystam,  ale nie wszystkie.  Część materiałów jest "musowa", a część "alternatywna" - zależnie od tego, jak będzie się mi tworzyło. Lubię w tej kwestii swobodę, natomiast nie lubię szukać czegoś na szybko, dlatego na podorędziu mam zawsze więcej niż tylko to, co konieczne. Chociaż ... jak znam siebie i tak pobiegnę jeszcze po jakieś dodatki w trakcie tworzenia:)

Bazę gessuję.



Zagruntowaną bazę maluję farbami w wybranych kolorach.



Następnie cały projekt pokrywam pastą pękającą.



W ruch idą mgiełki. Użyłam kilku kolorów i dotąd je nanosiłam i ścierałam, dopóki efekt nie był dla mnie satysfakcjonujący. Oczywiście z każdej strony:)






Kolejnym krokiem były chlapania czarnym i złotym tuszem SPLASH! Wykonałam je na tym etapie pracy. Na koniec czarne gesso nałożone metodą suchego pędzla - tylko na krawędzie projektu.




Następny krok to woski. Użyłam dwu kolorów- złotym potraktowałam bazę, w ten sposób praca zyskuje, uwydatniają się załamania i spękania. Drugim kolorem - moim ukochanym Rose gold - potraktowałam dekoracje, czyli aniołka z lekkiej masy, listeczki oraz gałązki i dratwę. Całość fajnie współgra kolorystycznie i cudnie pachnie....Tekturkę embossuję z obu stron, aby ją usztywnić, układam kompozycję i mocuję ją za pomocą kleju. Potem dodaję kulki 3d.





Delikatnie suchym pędzlem gessuję całość. Kilka chlapnięć i ewentualnie wosk w kilku jeszcze miejscach. Projekt gotowy. Wersja mojego home decorka w zasadzie jest ukończona i tak się prezentuje...




...Jednakże uznałam za zasadne użyć również stempla, aby gdzieniegdzie były widoczne dodatkowe wzory. Doszłam także do wniosku, że jednak przydałby się napis...  Niestety nie posiadam odpowiedniego filigrankowego napisu, dlatego zdecydowałam się na metalowy napis ART.



Jak widzicie nie wykorzystałam wszystkiego z przygotowanych materiałów,  za to w trakcie pracy dobrałam jeszcze stempel z nutami, złomkowy napis, sizal i gałązkę oraz gel medium. Tak właśnie to wygląda - w trakcie tworzenia przekonuję się , że jeszcze coś by się przydało, o czym wcześniej nie pomyślałam. Teraz nareszcie praca jest ukończona i może wylądować na półce:)












Mam nadzieję, że ten prosty home decor  przypadnie Wam do gustu:)
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia już jutro:))




Ze sklepu Filigranki wykorzystałam tekturkę

Pracę zgłaszam na wyzwania:

Z produktów 13@rts wykorzystałam farby, mgiełki, Splashe i gel medium, które były pokazane na zdjęciach w trakcie kursu.




Kurs na Home decor mixed media




W moim przypadku zdecydowanie pędzel:))



Komentarze

  1. Bardzo ładna literka H, naprawdę śliczny drobiazg do dekoracji półeczek. Świetny kursik, za który dziękuję ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję HaMaLi, że jesteś tu ze mną, ściskam mocno:)

      Usuń
  2. Pięknie wyszło i te spękania wspaniale wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Fantastycznie wyszło! Uwielbiam takie prace! I chętnie skorzystam z kursu, bo to cudna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, bardzo się cieszę, że kurs się przyda. Daj znać jak Ci wyszlo, chętnie zobaczę. Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  4. Wonderful project and step by step! Great use of the products! Thanks for playing along with us at 13 Arts.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze zrobiłaś dodając stempel i napis - niby wszystko skończone, a jednak one dopełniły całości. Mam taką samą pastę pękającą, bardzo ją lubię, u Ciebie super popękała! :) Świetna dekoracja wyszła, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję Kasiu, bardzo się cieszę że Ci Ci się spodobała, buziaki dla Ciebie:)

      Usuń
  6. Świetna dekoracja i rewelacyjny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pokazałaś jak ze zwykłej literki zrobić cudna dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ciekawa praca. Te literki od bardzo dawna mnie kuszą i jakoś dotrzeć do nich nie moge. Twoja wyszła fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ozdobiłaś tę literę :) Zdecydowanie widać, że lubisz zabawę mediami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Совершенно обычная буква "Н" превратилась в невероятно прекрасный декоративный элемент. И все это благодаря Вашей фантазии и краскам. Я в восторге! Спасибо, что творите вместе с TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło przepięknie, świetny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękna literka i jaki wspaniały efekt! Super kurs!

    OdpowiedzUsuń
  13. great step by step! thank you for playing with us at 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kurs a praca wyszła wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra! Wspaniały kurs. Bardzo efektownie wygląda ta litera. Super. Dziękuje za zgłoszenie do Linkowego Party DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca, bardzo lubię takie wyzwania. Dziękuję za kurs.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna praca. Spękania są boskie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem