walentynkowe serce

 Walentynkowe serce - mroczna metafora miłości...

mixed media - home decor 


Witajcie:)
Szybkimi krokami zbliża się luty, a wraz z nim Walentynki. Na tę okazję przygotowałam mixed mediowe serce - metaforę miłości w trochę mrocznej odsłonie. Dlaczego metafora miłości? Bo prawdziwa miłość ma różne oblicza  -  czasem unosi się na skrzydłach, czasem jest zagubiona, czasem nie sypia po nocach, a innym razem potrzebuje czasu by uleczyć rany...



Nie wiem dlaczego, ale jakoś tak wypada, że generalnie walentynkowe projekty wykonuję używając kilku - zawsze tych samych - kolorów. Czerwień, czerń, złoto, odrobina bieli i ewentualnie papier kraft, choć ten ostatni nie dziś:) Właśnie w takim kanonie kolorystycznym najlepiej się czuję:)
Dziś posłużyłam się gotową drewnianą bazą serce, wykorzystałam także dużą ilość metalowych ozdób od MitForm, papier UHK Gallery, kulki 3d, farby, gel medium oraz napisy od Craft o'Clock.









Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja Wam się spodoba. Walentynkowe uściski dla Was:)



Materiały, które wykorzystałam ze sklepu TUTAJ:)

Moją pracę posyłam na wyzwania:






















http://diytozts.blogspot.com/2020/02/inspiracje-motyw-serce-heart.html?m=1

Komentarze

  1. Woow fantastyczna praca. Ileż tu sie dzieje, a kolorki świetne! Te przedarcia na sroduku super.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Oryginalnie i robi wrażenie, zwłaszcza te rozdarte rany na sercu. Aż mnie ciarki przeszły, ale tak właśnie czasami bywa. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudowne, chciałabym tak pięknie mediować

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne! Nie wiem, co powiedzieć, uwielbiam takie prace i chciałabym się kiedyś nauczyć je robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daga:) Ja zaś chciałabym umieć tak pięknie jak Ty kolorować stemple:) Ściskam mocno:)

      Usuń
  5. Świetna praca! Super kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choć mroczna odsłona miłości i poranionego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ох, как нравится мне ваше сердце!) Оно ранено , наверное, любовью и страстью. Столько всех деталей в него вместилось . Здорово! Рада, что вы нашли вдохновение в группе TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciekawy efekty uzyskałeś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe serce i jaki rewelacyjny efekt! Wow!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, w Twoich ustach to prawdziwy komplement:)

      Usuń
  10. Szczęka mi opadła na podłogę :) Ten projekt jest wspaniały. Dawno nie widziałam tak pięknego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Sylwia za tak miłe słowa, pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Ale klimat! Trochę miłosny, trochę mroczny...

    OdpowiedzUsuń
  12. serce krwawi. Wyszło cudnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow:) Świetne serducho wyszło 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ale serce poczyniłaś! Gratuluję wykonania, jest niepowtarzalne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kasiu za miłe słowa, pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  15. Świetne serce, niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Edytko, zaszalałaś! Pozytywnie, oczywiście. Serce robi mega wrażenie, wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mroczne i niesamowite, nacięcia wywołują dreszcze. Piękne, jestem nim oczarowana i zafascynowana. Dziękuję za udział w Otwórz Szuflade

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita praca : Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne to serducho:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie bordowego i złota mi również się podoba, a dzięki wyzwaniu na Art-Piaskownicy poczułam jeszcze większą miętę do takiego barwnego duetu. :)
    Twoja praca z sercem wygląda obłędnie! Taka widać, że wykonana prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Fantastyczna i bardzo ciekawa praca. Dziękujemy za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE. Serdecznie pozdrowienia od całego zespołu DIY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  22. Wow! Niesamowita praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki