Opaska ozdobna na nadgarstek 




Studniówka Syna tuż tuż... dla jego partnerki przygotowałam praktyczny pamiątkowy upominek-ozdobę. Kwiatowa opaska na nadgarstek nie będzie przeszkadzać w tańcu, a jednocześnie będzie dopełnieniem przepięknej kreacji balowej w kolorach czerni i czerwieni.
Było to dla mnie spore wyzwanie, ponieważ nigdy wcześniej nie robiłam nic podobnego, a ozdobne opaski na nadgarstkach oglądałam głównie w amerykańskich filmach😊 Podjęłam wyzwanie rzucone mi przez Syna, cóż ... oby tylko jeszcze spodobała się przyszłej właścicielce... pssss trzymajcie kciuki😉


Do wykonania tego projektu wykorzystałam następujące materiały : 
- foamiran jedwabny biały
- foamiran czerwony
- pręciki kwiatowe czerwone, czarne
- dziurkacz (kwiatek)- DP CRAFT 
- wstążka atłasowa czarna , bordo
- zapięcie w kształcie serca
- kulki ozdobne na drucie - 13ARTS 
- wykrojniki -  ROSY DOT (heart flowers), ROSY OWL (liscie), SIZZIX (661206)
- tusz distress 
- pastele suche - KOH-I-NOOR
- klej na gorąco
- oraz 2 gotowe różyczki







Pracę zgłaszam na wyzwanie :
Studio Szok   - wyzwanie # 58 " Rozwiń skrzydła wyobraźni"



ScrapAnd Me - wyzwanie # 40 "Co mi w duszy gra"



Foamiran Polska  -  wyzwanie #16 temat dowolny





Komentarze

  1. Pięknie ukwiecona praca!Dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:)Cudowna kompozycja:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK!:) Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudnie podziwiam podjętego wyzwania bo to nie łatwe i strasznie jestem ciekaw czy się spodobał. Bardzo dziękujemy za udział w wzywaniu DT Foamiran Polska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mega szczęśliwa, ponieważ opaska spodobała się bardzo, genialnie uzupełniała kreację a wśród koleżanek zrobiła furrorę - nie było drugiej podobnej ozdoby na całym 500-osobowym balu!

      Usuń
  4. Super :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kompozycja - dziękujemy za wspólną zabawę ze Studiem SZOK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki