Święta, Święta i po Świętach...


Mimo to ciągle mam ochotę tworzyć kartki świąteczne. 
Boże Narodzenie niesie taki klimat, że chociaż jest już tylko wspomnieniem, chociaż nie szukam już gorączkowo prezentów a śniegu wokół jak na lekarstwo, to ciągle czuję tę energię, radość i ekscytację i dlatego dalej tworzę świąteczne kartki😊. A co tam bedą jak znalazł na kolejne BN.

Dzisiaj prezentuję Wam karteczkę w stylu eco. Użyłam bazy craft oraz zupełnie nieświątecznego papieru scrapowego :)  Wykorzystałam także kawałek zwykłej tektury. Najpierw odarłam jedną jej warstwę tak, aby widoczne były fragmenty tektury falistej z wnętrza kartonu, potem wydarłam z tego kształt choinki, a następnie pobielilam całość gesso. Dodałam kompozycję serwetkowo-kwiatową i karteczka gotowa.


Do wykonania projektu wykorzystałam : 
- baza kartki - RZECZY Z PAPIERU - 
- karton - z recyklingu
- papier scrapowy  "For Wedding" (In grey 4) - SCRAPBERRY'S 
- klej MAGIK,  taśma dystansowa 
- białe gesso - 13ARTS 
- mika naturalna w płatkach - 13ARTS 
- kulki 3d duże - PENTART 
- tusz do embossingu ( clear) - TSUKINEKO
- puder do embossingu ( biały ) - NELLIE'S CHOICE 
- stempel ( serwetka ) - HEYDA
- juta, płótno, wstążka płócienna, dratwa, pompony 
- dzwonki metalowe białe 
- kwiaty własne 
- wykrojniki - SIZZIX ( 661206 ), CRAFT&YOU DESIGN (CW014, CW033, CW030), i in.









Pracę zgłaszam na wyzwania : 
Od A do Zet   -  wyzwanie # 38  " Zimowo-Niezimowo"

Flowers Handmade   - Wyzwanie #13 "Dowolna praca z ręcznie wykonanymi kwiatami"

 

-   Przyda-sie - wyzwanie styczniowe "Zimowe kolory"


Komentarze

  1. Piękna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda Się!:) Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Rewelacyjny pomysł tekturowej choinki. Praca świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka. Bardzo fajny pomysł na choinkę. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu. Życzę powodzenia i pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki