Explodingbox na Walentynki

Walentynkowy ExplodingBox  -     3 colors of love     -                                                    biało-czarno-czerwony


Takie kolory "chodziły za mną " już od jakiegoś czasu. Planowałam zrobić  walentynkowy projekt ograniczony do tych 3 barw jeszcze nim ogłoszono wyzwanie z moodboardem w  Snip Art. Zatem, gdy znalazłam wyzwanie wpisujące się w 100 procentach w mój pierwotny zamysł twórczy, bez wahania podjęłam rękawicę.
Kolorystycznie idealnie wkomponowałyby się papiery UHK GALLERY " Holmes in Love", jednak ja postawiłam dziś na coś innego. Postanowiłam wykorzystać świeżo nabytą przeze mnie kolekcję "Hello Beautiful" oraz czerwony arkusz z kolekcji "Kolory Miłości". Efekt mnie bardzo zadowala. Pudełko nie osiągnęło aż tak prowokującego charakteru, jaki mogłoby (przy użyciu kolekcji UHK Gallery ), jednak jest bez wątpienia bardzo nastrojowe i "z pazurkiem".


Do wykonania tego projektu wykorzystałam :
- baza goatbox ( czarna ) - CRAFTCORNER
- klej MAGIK, taśma dystansowa, klej na gorąco
- papier scrapowy - "Hello Beautiful", "Kolory Miłości" (04) PIĄTEK TRZYNASTEGO
- tekturki - ECO-DECO, I KROPKA
- tusz do embossingu - Emboss Clear - TSUKINEKO
- puder do embossingu ( biały, czarny, czerwony ) - NELLIE'S CHOICE, AGATERIA
- kwiaty papierowe - 13ARTS
- wykrojniki - (Someone Special) TONIC STUDIOS, NELLIE SNELLEN (MFD 020), CHEERY LYNN DESIGNS ( Flourish #13 )
- stemple - " Sweetheart " SCRAPBERRY'S
- papier wizytówkowy ( biały ) 
- Multi Medium Gloss - RANGER
- wstążki








Pudełko zgłaszam na wyzwania :
Snip Art -  wyzwanie # 36 - 3 colors of love




CraftCorner - Wyzwanie # 4 "Sercem pisane"






Filigranki - Wyzwanie # 31 z moodboardem







Komentarze

  1. Świetny box! Bardzo spodobała mi się ta scianka z okienkiem - super pomysł! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny jest! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt. Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Rewelacja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu SnipArt. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały box! I te kolory, które sprawiają, że na zewnątrz jest bardzo tajemniczy :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu na blogu Filigranki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem