Kartka Piotra

na wyzwanie w KTM


Mój kochany, najmłodszy synek bardzo lubi robótki ręczne. Ilekroć ja coś sobie dłubię w moim kąciku scrapowym, zaraz mam towarzystwo. Piotruś ( lat 8 ) twierdzi, że mam "fajne zabawki" i sam chętnie z nich korzysta. Często wycina mi własnoręcznie skrapki potrzebne do projektu, podpatruje jak coś robię i "pyta po co to?" i "dlaczego tak?", "a mogę ja? ", chętnie korzysta z resztek z moich projektow i robi wlasne prace i musze przyznać,  że wychodzi Mu to coraz lepiej😊.

Piotr, na wyzwanie dziecięce w Klubie Twórczych Mam, sam wymyślił swój projekt. Dałam Mu tylko dostęp do mojego kącika ze ścinkami, resztkami ( nie patrzcie proszę na bałagan twórczy ) i podarowalam dla zachęty nowe papiery. Ja pełniłam funkcję fotografa i " człowieka do zakręcania kleju "😁

A oto etapy Jego pracy:

- odrysowanie szablonu







- wycinanie bazy







- oklejanie bazy papierem scrapowym








- wycinanie elementów kompozycji








 - układanie kompozycji






- wybrana wersja kompozycji




- klejenie
















- pisanie życzeń (najpierw "na brudno")




- "na czysto" ołówkiem...




- "na czysto" mazakiem






- i gotowe...


 




Mnie bardzo podoba się samodzielna praca synka, mam nadzieję, że Wam także. Pokażcie to proszę w komentarzach, Piotr z pewnością się ucieszy, zwłaszcza, że bardzo przeżywa swoje pierwsze uczestnictwo w wyzwaniu.

Projekt zgłaszam na wyzwanie
Klub Twórczych Mam - Wyzwanie " Zrobione z mamą" --- "Serce"

Do wykonania tego projektu Piotr wykorzystał:
- baza -papier kraft ( 300g )
- serce (beermata) - szablon ESSY FLORESY
- papier scrapowy - " Rose Garden " CRAFTY MOLY
- klej MAGIK, taśma dystansowa
- papier wizytówkowy ( biały )
- wykrojniki różne
- dziurkacze - MARTHA STEWART ( liść ), DP CRAFT ( kwiat, serce )
- element ze sklejki
- serwetka ( różowa ) - CRAFTCORNER 

Komentarze

  1. No super mu wyszła, nam też się ogromnie podoba. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Pani dziękuję, że tak Pani moją karteczkę pochwala i dziękuję, że mogłem wziąć udział w konkursie. Piotr

      Usuń
  2. Przepiękne serduszko, bardzo ładnie wszystkie elementy do siebie pasują. Brawo Piotrek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że Pani pochwala moją kartkę, bardzo Pania lubię. Piotr

      Usuń
  3. Nowy talent wśród scraperów :)
    Jeśli w wieku 8 lat tworzy takie rzeczy to co będzie za kilka lat?
    Piękna kompozycja...dziękuję za udział w wyzwaniu "Zrobione z Mamą - SERCE"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ocenę mojej karteczki i dziękuję, że Pani jest taka miła i Panią bardzo lubię. Piotr

      Usuń
  4. Superanckie, bardzo ładne serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest cudna, brawa dla Piotrka, będzie stanowił dla Ciebie konkurencje w przyszłości, dziękujemy za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję superaśnie, że Pani pochwala moją karteczkę. Piotr

      Usuń
  6. Świetne serducho!!! Brawo Piotruś, rośnie mały scraper :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem