"Believe" - tag

Mixed Media w akcji



Z okazji dziesięciolecia istnienia bloga, Kigabet rzuciła swoje pierwsze wyzwanie. Nie jestem pewna, czy do końca dobrze zrozumiałam wytyczne mapki - zachować kompozycję, ilość i jakość elementów. Czy udało mi się wywiązać? Oceni sama Kigabet vel Ki.
W projekcie wykorzystałam wreszcie, po bardzo długim czasie leżakowania, tekturkę w kształcie korony. Zakupiłam ją kiedyś (oj, baaardzo dawno temu). O ile zawijaski, rameczki czy narożniki wykorzystuję dość często, o tyle zestaw wycinanek z koronami nie mógł się doczekać swoich pięciu minut, ale... właśnie się doczekał! Wydobyta z czeluści przepastnego pudła i odkurzona z pajęczyny zapomnienia - oto i ona - korona!!! 








Projekt zgłaszam na wyzwania :

HANDMADE by Ki -  Wyzwanie # 1 z mapką








Zielone Koty - Wyzwanie " Wiosenne porządki"




Filigranki - Wyzwanie # 33  "Bingo"

                                        linia (pion) :     tekturka - biały - serwetka



Komentarze

  1. jestem pełna zachwytu dla interpretacji mojej mapki - wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag jest rewelacyjny! Cała struktura świetna, te warstwy, podobieństwa (gaza w tle a "spękania" na gwiazdce), niejednolitość koloru, przetarcia - mnóstwo smaczków, wszystko kapitalne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tyle ciepłych słów, pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. Tag robi super wrażenie, jest jedyny w swoim rodzaju! Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa, pozdrawiam 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki