Zaginione witraże

Kartka DL - uniwersalna 


Kupiony, jeszcze w zeszłym roku na jednej z wyprzedaży, papier z motywami witrażowymi, leżakował cierpliwie czekając na swoją kolej. Dość długo nie miałam na niego pomysłu, chociaż jest "taki inny", niesamowicie kolorowy i bardzo mi się podoba. Dzisiaj nadszedł moment, kiedy pocięłam jeden arkusz z kolekcji, przygotowując kartkę w formacie DL. Nie wiem jeszcze w czyje ręce i z jakiej okazji trafi ta kartka, dlatego postanowiłam uczynić ją bardziej uniweralną.

Do wykonania projektu wykorzystałam : 
- baza goatbox ( biała ) - CRAFTCORNER 
- papier scrapowy - " Zaginione witraże " 02 GALERIA PAPIERU 
- masa plastyczna -  zakupiona w SCRAPBOOKING SHOP
- foremka do wycisków
- wykrojniki - ROSY OWL ( dla Ciebie ), i inne
- klej MAGIK,  taśma dystansowa CRAFT PASSION 
- Inka-Gold ( Gold 901, Apricot 931, Mintgreen 933, Aquamarine 927, Magenta 923 ) - VIVA DECOR -   zakupione w RETRO KRAFT SHOP 
- Multipurpose gel medium - 13ARTS 
- Gesso-biale-grunt-akrylowy - 13ARTS 
- kulki 3d ( średnie , małe ) - PENTART 









Projekt zgłaszam na wyzwania : 

Klub Twórczych Mam - Wyzwanie Gościnnej Projektantki - " Witraż " 





Scrapek.pl - Wyzwanie # 67  "Użyj masy"



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem