Tag Baby Shower

Moja interpretacja #3 mapki Ki


Na trwającą na blogu Kigabet trzecią mapkową odsłonę jubileuszowego wyzwania, postanowiłam pozostać wierna pierwotnie wykorzystanej przeze mnie formie i ponownie przygotowałam projekt w wersji taga. Jednak tym razem w kolorach pastelowych i stylu czysto dziecięcym. Właściwie to projekt przygotowany na okoliczność Baby Shower.

Nie bedę się rozpisywać... zgodnie ze starą sentencją, "koń jaki jest, każdy widzi"😆. Tag z shakerboxem, zaś całość kształtami ma nawiązywać do dziecięcej grzechotki. Uchwyt grzechotki jest (na odwrocie tego taga)  jednocześnie uchwytem na dodatkowy mini tag lub mini kopertkę.

















Niestety w sierpniu z przyczyn urlopowych najprawdopodobniej nie bedę mogła wziąć udziału w #4 odsłonie mapki Ki, bardzo nad tym ubolewam. Jednak, nie samą pasją żyje człowiek... a szkoda!😂. Rękawicę ponownie podniosę we wrześniu...

Do wykonania projektu wykorzystałam:
- baza własna
- papier skrapowy - AltairArt "Signs of love", Papierowy Potwór "Brzoskwiniowy sorbet"-A
- papier biały 300g - Craftcorner
- stemple - Action
-wykrojniki - Action
- tusz czarny - Archival Ink - Ranger
- tusz distress - Peacock Feathers - Ranger
- papier akwarelowy - Canson
- kredki akwarelowe
- pędzel na wodę - Joy crafts
- klej Magik, kostki dystansowe Lemoncraft, dratwa, cekiny, guzik

Projekt zgłaszam na wyzwania:

HANDMADE by Ki - 10 lat bloga - mapka #3




AltairArt - wyzwanie 7/2018 " Do trzech kolorów"



LemonCraft - "Pastel Summer"



Komentarze

  1. Piekny tag :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoją pomysłowość i bardzo podoba mi się koncepcja mapki - tagu :) dziękuję, że nadal bawisz się ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och...taki "słitaśny". Dziękuję za udział w wyzwaniu ALtair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie komponujesz te "mapkowe" tagi, za każdym razem zaskakujesz pomysłem :-))) Śliczny i słodki tym razem wyszedł i jakże uroczy :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów Inka,pozdrawiam serdecznie 😙

      Usuń
  5. Bardzo, bardzo fajny tag:)) Dziękuję za udział w wyzaniu AltairArt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również, cała przyjemność po mojej stronie😊

      Usuń
  6. Słodziutko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca, fajnie dobrane dodatki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Alatir Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely tag! I love the pastel colors.

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a sweet tag! Many thanks from DT Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń
  11. so pretty tag! thank you for playing along with us at AltairArt! ))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy przyjmujesz może zamówienia na takie kartki? Bo przyznam szczerze, że chętnie zamówiłabym również coś takiego dla swojej siostry na Baby Shower, ale nie wiem gdzie. Prezent już mam zaplanowany, bo kupuję laktator od https://www.lansinoh.pl/ i taka pamiątka byłaby świetnym dodatkowym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki