Drewniany Świątek rzeźbiony przez naturę

Drewniany świątek

Czyli jak zrobić coś z niczego...

Inspiracja step by step dla bloga Scrap'n'Skill


Tegoroczne wakacje jak zwykle spędziliśmy nad morzem. Pogoda wyjątkowo dopisywała, więc oprócz klasycznego "leżing, plażing, smażing" był także czas na fantastyczne spacery brzegiem morza o zachodzie słońca. Spacery te zawsze obfitowały w nadmorskie trofea typu muszelki, patyczki i kamyczki. Właśnie w trakcie jednego z takich spacerów wyłowiłam z wody unoszący się na falach kawałek drewna. Wszyscy spacowicze przechodzili obok niego obojętnie, ale nie ja😆 Ja od razu, jeszcze w wodzie, dostrzegłam w tym kawałku drewna ukrytą/uwięzioną twarz... Drewniany klocek długo się suszył,  był tak nasiąknięty wodą, że w trajcie wysychania popękał, ale to nic nie szkodzi:) Wkońcu drewno to naturalny materiał, który "pracuje", a pęknięcia dodały mu tylko uroku. Warto zauważyć, że całość kształtów temu kawałkowi drewna nadała natura - złamanie, a później długotrwała obróbka wody morskiej. 
Pokazuję Wam dzisiaj jak zrobiłam sobie niepowtarzalną ozdobę home decor używając zaledwie kilku mediów.
 Do dzieła.



Wysuszony kawałek drewna oczyściłam szczotką z resztek piachu. Nie używałam papieru ściernego, gdyż nie było takiej potrzeby - morze załatwiło problem ostrych nierówności a przy okazji pozostawiło bardzo fajną, nierównomierną choć gładką powierzchnię.





Po oczyszczeniu całość pomalowałam czarnym gesso.




Następny krok to farby akrylowe...





... oraz woski. Gotowy świątek prezentuje się tak:












Czy tylko ja widzę tam zaklętą w drewno twarz, czy moja wyobraźnia płata mi figle? Czy Wy też ją widzicie? Dajcie proszę znać w komentarzach😆






Świątka posyłam na wyzwanie

                                                      Wakacyjne Wspomnienia













































Komentarze

  1. Dostrzec piękno i potencjał w "zwykłym patyku", to niezwykła umiejętność. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego i zapraszam na wyniki: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2018/10/wyniki-wyzwania-wrzesniowego.html
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna