Magnes na lodówkę z przesłaniem

Magnesik na lodówkę

  w stylu glamour;)


          Z pewnością już wiecie, że regularnie biorę udział w wyzwaniach jubileuszowych na blogu Kigabet vel Ki. Robię to z przyjemnością, ponieważ dziesięciolecie to pokaźny i piękny jubileusz.
Obecnie Ki ogłosiła kolejne (5. z kolei) wyzwanie mapkowe na swoim blogu. Mapka bardzo ciekawa i bogata, a ja tym razem pokusiłam się o realizację tej mapki w bardzo przewrotny sposób;) Otóż postanowiłam wykonać ją jako miniprojekt, ale za to w stylu glamour. Czy taki drobny projekt spodoba się Ki? Czy Wam się spodoba? Tego nie wiem, ale wiem jedno - świetnie bawiłam się przy jego realizacji, a ponadto będzie witał mnie rano przy parzeniu kawy, niosąc swoje optymistyczne przesłanie: "LIFE IS PERFECT":)))









Projekt zgłaszam do zabawy na blogu Ki   #5
                                                                   







                                                                 









Do wykonania projektu użyłam;
- baza własna - beermata
- papier - 300g - biały, brąz - CraftCorner
- gesso czarne - Renesans
- Two Coat Crackle System - Cosmic Shimmer
- InkaGold - Iceblue - VivaDecor
- Texture Paste - Copper Kettle - Cosmic Shimmer
- maska - Studio75
- NuvoDrop -biały
- tusz ArchivalInk black
- tekturki - serca - Essy-floresy
- stemple - Rosie's Studio
- wykrojniki
- kosteczki dystansowe - czarne - JoyCrafts!
- element metalowy, cekiny-gwiazdy
- klej Magik, klej na gorąco

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem