Kartka DL pomarańczowa

Czyli moja pierwsza inspiracja 

do blogowego wyzwania "Zupa dyniowa"

dla "Od A do Zet"


Witajcie:))

Właśnie zaczęłam wspaniałą przygodę

w ramach DT bloga "od A do Zet"

Witajcie :)

1 października 2018r. nastał wyjątkowy dzień, ponieważ mam wielką przyjemność zaprezentowania się w ramach nowego zespołu projektowego sklepu "od A do Zet". Wierzę, że zaczynam wspaniałą przygodę i że to będzie gorący oraz bardzo twórczy okres w moim życiu. Już teraz cieszę się na cotygodniowe spotkania z Wami:) na łamach firmowego bloga.

Niedawno dokonałam wstępnej prezentacji na blogu 'od A do Zet", a dziś u siebie prezentuję bliżej moją pierwszą inspirację wyzwaniową, przygotowaną specjalnie na najnowszą blogową zabawę    pt:" Zupa dyniowa":) Dajcie znać w komentarzach, czy mój propozycja przypadła Wam do gustu:)










Projekt wędruje do zabawy:

                                                   BINGO
                                      linia: kropki - kwiaty - napis







                                             Moja jesień





                                        Kolorowa Jesień





                                         S jak Serwetka



Do wykonania projektu użyłam:

linki do materiałów ze sklepu:
https://www.odadozet.sklep.pl/pl/p/NICI-LNIANE-0%2C10KG-DRATWA-BIELONE-JUMATEX/2946


























Komentarze

  1. Piękną kartkę zrobiłaś! Życzę owocnej współpracy i jednocześnie dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this gorgeous card! Thanks for joining us at Studio75 Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna energetyczna jesień :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca! Piękna jesienna kolorystyka. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem