Wazon z efektem starego lustra


Poniedziałkowa free inspiration

Witajcie;)

Kolejne poniedziałkowe spotkanie na łamach bloga "od A do Zet" nie ma tematu przewodniego, zatem pora na wolną inspirację.
 Dzisiaj chcę Wam pokazać szklany wazon, który przygotowałam specjalnie na dzisiejsze Nasze spotkanie. Ot, zwykły, niepozorny wazonik pod wpływem kilku preparatów zmienił swoje oblicze nie do poznania. Zależało mi bardzo na uzyskaniu efektu postarzenia i antycznej stylizacji. Czy mi się udało?
 Zapraszam:)



















Projekt posyłam na wyzwania:

                      Praca bez kwiatów




                     KOLORY sepia





Wyzwanie #23 - moodboard

Zainspirowałam się kolorami z tablicy:)







Komentarze

  1. Ależ mnie ciekawi, jak wyglądał początkowo! uwielbiam prace przed i po, wtedy niesamowity efekt robi jeszcze większe wrażenie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz bardzo żałuję, że nie zrobiłam fotki "przed". Pozostaje mi tylko opis słowny😣
      To był zwykły, szklany, a więc przezroczysty wazon...

      Usuń
  2. Ładnie wyszło :) Podoba mi się
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślałam to samo co poprzedniczka, że fajnie by było zobaczyć efekt przed i po, tym bardziej, że napisałaś, że był przezroczysty, wow! To naprawdę go przeistoczyłaś w coś świetnego:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny pomysł i mistrzowskie wykonanie! Bardzo lubię alterowane przedmioty i uważam, że zdjęcie „przed” wcale nie jest potrzebne, dopóki nie jest to post z tutorialem :) Dziękuję za udział w zabawie egoCraft i pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała metamorfoza! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda to połączenie! Efekt jest niesamowity :) Aż chce się patrzeć i patrzeć! Dziękuję za udział na blogu Filigranki, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Очень интересная работа! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica.Удачи :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem