Post rocznicowy oraz Inspiracja gościnna dla KTM - wyzwanie "ROCZNICA"

Moje gościnne wyzwanie w Klubie Twórczych Mam

 plus 1. rocznica założenia mojego bloga:)



Witajcie:)

Dzisiaj wypada mój gościnny występ na blogu Klubu Twórczych Mam:)  
Z tej okazji zaproponowałam wyzwanie autorskie zatytułowane "ROCZNICA"
Temat wyzwania, które przypadło mi w udziale w listopadzie, praktycznie "wybrał się sam" z bardzo ważnego dla mnie powodu. Z końcem listopada przypada bowiem 1. rocznica utworzenia mojego bloga, a to oznacza, że wypadałoby, taki mały jubileusz, jakoś uczcić:)

Zatem temat wyzwania w KTM podany, nagroda dla autora zwycięskiego projektu przygotowana. To mały zestaw przydasi plus moja rocznicowa karteczka, będąca przy okazji inspiracją do tego wyzwania:)











Natomiast tutaj, na moim blogu,  spośród wszystkich osób, które skomentują ten rocznicowy post oraz jednocześnie obserwują mojego bloga, w podziękowaniu za Wasze miłe towarzystwo, w okresie świątecznym wylosuję jedną osobę, która otrzyma "jubileuszową" małą niespodziankę - czyli mały zestaw przydasi 





oraz uniwersalną kartkę, która była inspiracją w listopadowym wyzwaniu bloga Scrap'n'Skill. Wylosuję także 3 osoby, do których powędrują "nagrody pocieszenia" w postaci mixedmediowej zakładki do książki, na wykonanie których przygotowałam kurs na łamach bloga Scrap'n'Skill - bloga, z którym jestem bardzo silnie emocjonalnie związana:) Nagrody zostaną wysłane już po Nowym Roku:)

 Dziękuję Wam, że zaglądacie tutaj do mnie, że czasem zostawiacie dobre słowo w komentarzu, to bardzo mnie buduje wewnętrznie i utwierdza w przekonaniu, że to co tworzę ma sens i może się podobać:) Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam:) Poniższy banerek przeniesie Was prosto do zabawy w KTM:)




                               





Komentarze

  1. Gratulacje z okazji rocznicy.:) Życzę kolejnych pięknych rocznic w blogosferze oraz wielu inspiracji.:) Przydasi nigdy za dużo, chętnie bym przygarnęła te "cukierasy".:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to po kolei, jestem tu pierwszy raz i nie ukrywam że trafiłam do Ciebie dzięki KTM. Popatrzę co u Ciebie słychać... I teraz w sumie najważniejsze :życzę Ci samych twórczych dni, wielu ciekawych pomysłów, radości, miłości i pieniędzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje rocznicy. Piękna karteczka na rocznicę i wyzwanie. Życzę Ci aby kolejne lata blogowania były równie radosne dla Ciebie i inspirujące dla nas oglądających :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku! Życzę nieustającej weny twórczej i czasu na realizację pięknych pomysłów! Przydasie kocham, więc ustawiam się w ogonku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy blogowania! Wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Ja również dołączam do Twojej zabawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i bloga :) chętnie zaglądam i muszę w końcu dołączyć do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy roczek jak roczek naszej najmłodszej córci Tereski...;) usmiechu i radości z tego co robisz zycze ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję😆 Oj imię Tereska jest mi niezwykle bliskie...myślę, że to nie może być zwykły przypadek😊

      Usuń
  8. Witaj Edytko. Powiem Ci, że nie mam pojęcia gdzie Ty się uchowałaś albo u kogo uczyłaś, że w rok po założeniu bloga masz tak duży poziom swoich prac. Sa śliczne! Przed chwilą przejrzałam Twojego bloga, bo biorę udział w Twoim wyzwaniu pt. "Rocznica" na Blogu Twórczych Mam...i tak właśnie przy okazji postanowiłam wstąpić do Ciebie. Za mną właśnie 7 rocznica blogowania i kartkowania. Przedwczoraj skończyło się właśnie Candy rocznicowe na moim blogu, na które niestety nie mogę Cię już zaprosić. Ale z pewnością będę obserwować. Ładnie tu. Powiem Ci, że przez 7 lat mojego blogowania i zabawy w handmade wielu rzeczy nie próbowałam, a Ty już masz je na swoim koncie. Będę się inspirować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 wygranych i wyróżnień też dużo mówi o Twojej pracy :) Gratuluję :)

      Usuń
    2. Marzenko bardzo serdecznie dziękuję Ci za tyle ciepłych i serdecznych słów. Ja z chęcią rozejrzę się na Twoim blogu i zapewne wiele razy zainspiruję Twoimi projektami😆 Ściskam mocno😆

      Usuń
  9. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy!!! :)
    Kolejnych latek życzę w blogowaniu oraz nieustającej weny twórczej :)
    Pozdrawiam
    Mireczka-mirosek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe życzenia i serdecznie zapraszam do zabawy na obu blogach😆

      Usuń
  10. Gratuluję pierwszych urodzinek. Z tej okazji życzę kolejnych kreatywnych pomysłów oraz wygranych w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakończyliśmy zabawę rocznicową:) Dziękuję Wam kochani za udział:) Wkrótce losowanie i wyniki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki