Torebka papierowa - wydanie świąteczne

Inspiracja wyzwaniowa dla Skrap'n'Skill

"Pakujemy świąteczne prezenty..."

Projekt posyłam na wyzwania:
Użyłam wykrojników CraftPassion - poinsencja i bombki






Witam:)

Moja propozycja na wyzwanie grudniowe bloga Scrap'n'Skill to propozycja recyklingowa - mała papierowa torba po zakupach zyskała drugie życie i przede wszystkim odświętną szatę. 
Do jej wykonania użyłam resztek papierów LemonCraft, jakie zostały mi po innych projektach, a tutaj świetnie pasowały rozmiarem. Do ozdoby standardowo posłużyły mi wykrojniki, a także tekturka i foamiranowa poinsencja. Nuvo białe dopełniło kropeczkami całości. Mam nadzieję, że spodoba się Wam taka metamorfoza torby papierowej, a ja wiem już czyj tegoroczny prezent gwiazdkowy będzie w nią zapakowany:)







 







Komentarze

  1. Chciałabym dostać prezent w takiej torebce - albo nawet samą torebkę :) Cieszę się, że wzięłaś udział w wyzwaniu Three Wishes, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Już sama torebka będzie wspaniałym prezentem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama torebka juz wyglada rewelacyjnie, nawet bez prezentuschowanego w środku. dziękuję za udziałw zabawie na blogu Three Wishes

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem