Dekoracja scrapowo- mixedmediowa

...Home sweet home...


Home decor -  moja inspiracja powitalna na blogu Studio'75


Witajcie :)

Nowy rok przynosi nam zwykle jakieś zmiany. Dla mnie jedną z nich jest możliwość spotykania się z Wami w ramach DT na blogu Studio75. To naprawdę ogromna radość oraz wielkie wyróżnienie - znaleźć się w tak szacownym gronie projektantek i cieszę się, że będę mogła je bliżej poznać - serdecznie Ci za to dziękuję Anetko:) Postaram się  wykorzystać ten czas najbardziej kreatywnie i prezentować różne projekty z użyciem produktów firmowych Studio75, które uwielbiam:)

Na dzisiejszą powitalną inspirację przygotowałam dekorację scrapowo-mixedmediową w kształcie domku. Ten drobny home decor ma stanowić prezent na zbliżający się Dzień Babci:)
Baza domku pochodzi z odzysku (była to dawniej dekoracja wakacyjna, z muszelkami i letnim napisem, ale została uszkodzona), zbędne i uszkodzone elementy wyrzuciłam, lecz sam domek dostał "drugie życie".



Do wykonania projektu wykorzystałam trochę mediów, kilka elementów z papieru, tekturki oraz kwiaty. Wszystkie te produkty odnajdziecie na półkach Studio75:)
Podstawa to oczywiście gesso oraz gesso antyczne (białe i czarne) - dzięki nim uzyskałam fajną strukturę, a dach domku wygląda na bardzo stary:)  Następnie bazę postemplowałam miejscami i przy pomocy gelmedium  przykleiłam kompozycję z gazy, papieru scrapowego, tekturek i kwiatów oraz kulek3d. Mgiełki pozwoliły nanieść kolor, a woski i gilding wydobyć detale:)















Mam nadzieję, że naszej babci przypadnie do gustu taka ozdoba, a Wam jak się podoba? Dajcie mi proszę znać w komentarzach:)

Szczególy na blogu Studio75.pl
Pozdrawiam Was serdecznie



Domek wędruje na wyzwanie


                              Metal
           -  gdyż użyłam metalowego motyla -



                  praca z użyciem mediów


Komentarze

  1. Piękny, mediowy domek, tyle detali, aż miło by było pooglądać z bliska :) W imieniu DT Artimeno dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem