Kurs - kartka IHS składak


Kartka komunijna - kurs foto

Tydzień wolnych inspiracji 



Witajcie:)

Moja ostatnia kartka chyba przypadła Wam trochę do gustu, co bardzo mnie cieszy:)
Pod postem pytano o szczegóły, dlatego zamiast pisać instrukcję w komentarzach postanowiłam przygotować fotokurs na jej wykonanie.


Kartka nie jest skomplikowana:)
Oto lista materiałów i narzędzi, z których korzystałam przy jej wykonywaniu:
- długi arkusz papieru 300g na bazę- biały
- arkusz papieru 300g do wycinania skrapek - biały
- tekturka IHS
- kwiatek
- klej
- kostki dystansowe
- półperełki
- tusz do embossingu
- puder do embossingu - biały
- nagrzewnica
- tablica do bigowania
- wykrojniki
- folder do embossingu
- dziurkacz do zaokrąglania rogów
- gilotyna 
- maszynka



Z bazowego długiego arkusza białego papieru docinam pasek o długości 39 cm i szerokości 12,2 cm, który biguję na odcinki: 13,5 cm + 13,5 cm + 12,5 cm. 




Przygotowuję folder do embossingu oraz zestaw wykrojników.





Z arkusza mniejszego docinam skrapki (serwetkę, koło, banery, napis i listki), wycinam prostokąt o wymiarach 13,5 cm / 12,2 cm, który umieszczę w folderze do embossingu. Ostatecznie poczyniłam jednak niewielką modyfikację, tym razem moja kartka komunijna będzie w wersji zaproszenia:) Po chwilach zastanowienia dobrałam jeszcze jeden wykrojnik i wycięłam wszystkie skrapki:)



Bazę zginam zgodnie z bigowaniem, a wszystkie rogi gotowych elementów zaokrąglam dziurkaczem.





 Sklejam koło z ażurową rameczką, a tekturkę traktuję embossingiem na biało:)




Zaczynamy wszystko powoli łączyć w całość, w tym celu na elementy: panel z tłoczeniem, serwetkę, tekturkę i banery naklejam kosteczki dystansowe.



Teraz pora połączyć elementy w całość. Do bazy na kosteczkach dystansowych przyklejam panel z tłoczeniem, a do serwetki przyklejam tekturkę.




Ostatni element to napis, który - oczywiście na kosteczkach - umieszczam na dolnej części bazy         (odcinek 12,5/12,2 cm - chodzi o to, aby kartka łatwo się składała mimo umieszczonych wewnątrz elementów na dystansach).





 Napis ozdabiam listkami i kwiatem.




Pozostało jeszcze tylko przykleić półperełki i ...kartka gotowa:)



A tak prezentują się obie kartki - jedna w wersji Pamiątki I Komunii św., a druga jako zaproszenie na tę uroczystość:)









Bardzo dziękuję Wam za dzisiejsze odwiedziny, mam nadzieję, że kurs się przyda. Lista tych materiałów i narzędzi, które użyłam ze sklepu Od A do ZetInne narzędzia i materiały pochodzą z moich prywatnych zbiorów:)

Pozdrawiam Was ciepło:)



Zrobione zaproszenie posyłam do zabawy:




























































Komentarze

  1. bardzo delikatna kartka na szczególna okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, podziwiam po raz kolejny :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świry Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki