Okrągła Pamiątka I Komunii św.

Pamiątka I Komunii św.

 - okrągła i monochromatyczna -


Witajcie:) 
W tym roku bardzo wkręciłam się w tematykę komunijną, wszystko z racji, że tym roku do tego Sakramentu przystępował mój najmłodszy synek:)
Wykonałam wiele projektów komunijnych, niektóre tylko na próbę, aby sprawdzić, czy będą odpowiednie dla uczczenia tego wydarzenia w naszej rodzinie. Jedną z pamiątek, które wykonałam jest także Pamiątka I Komunii św. w kształcie Hostii. Jest okrągła i utrzymana wyłącznie w bieli (monochromatyczna), Jest to kartka sztalugowa, złożyłam ją z kilku warstw - wewnątrz niej znalazło się miejsce na życzenia i kieszonka na gotówkę.













Teraz muszę jeszcze tylko dokończyć album komunijny i chyba - jeśli chodzi o Komunię - na tym poprzestanę;)) 
Pozdrawiam Was ciepło



Projekt posyłam na wyzwania:







Wykorzystałam tekturkę essy-floresy, którą zembossowałam białym pudrem Agaterii













Komentarze

  1. Piękna.Jestem pod wrażeniem 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna!:) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega! Świetny pomysł na nieszablonową pamiątkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem