Zaproszenia komunijne wersja 4

Zaproszenia komunijne dla chłopca

Inspiracja dla bloga Papierowy Potwór


Witajcie:)
Na dzisiaj przygotowałam inspirację w postaci zaproszeń komunijnych. Sezon komunijny trwa jeszcze, więc może skorzystacie i podobnie jak ja sięgniecie po piękne papiery Papierowego Potwora:)
Do wykonania zaproszeń wykorzystałam jako bazy kartek i dopasowane do nich pudełka Goatbox, natomiast wykończenie stanowią oczywiście papiery PP - Miętowy sorbet arkusz okładki oraz arkusz D z niewielkim dodatkiem papierów Essy-floresy ( niebieska strona It's me). Tak naprawdę każdy arkusz Miętowego sorbetu będzie się świetnie komponował, ponieważ kolekcja ta ma tak doskonale zharmonizowane odcienie, że doskonale łączą się nie tylko ze sobą, ale i z innymi kolekcjami, innych producentów:)    

Przedstawiam Wam zatem mój pomysł na chłopięcą wersję zaproszeń komunijnych, może przypadnie Wam do gustu?








Pozdrawiam serdecznie:)


Komentarze

  1. Piękna propozycja. Dopieszczona w każdym calu. Przyznam, że mnie najbardziej zachwyciło cieniowanie liści :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna