kartka urodzinowa pop up ---


7. URODZINY Studio75 !!!

Dla Ciebie Anetko - Wszystkiego najlepszego!!!

Witajcie:)

Studio75 obchodzi swoje siódme urodziny!!!

Z tej okazji prowadzimy urodzinowe wyzwanie, jako inspirację do niego przygotowałam kartkę pop up box - bardzo chciałam, aby Anetka otrzymała ode mnie coś mniej konwencjonalnego:)

Kartka subtelnie, wpadająca w styl glamour, utrzymana jest w mojej ulubionej pastelowej tonacji dzięki papierom kolekcji Hello Spring:) Lustrzany papier w kolorze różowego złota nadaje szyku - w końcu 7 lat to nie byle jaki jubileusz i wymaga eleganckiej oprawy:)














Wszystkiego Naj...naj...najlepszego Anetko! A dla Studia75 wspaniałych, kreatywnych i owocnych 777 lat:)

Was kochani zapraszam na wyzwanie na blogu Studio75 ...



... i ciepło pozdrawiam:)



   Ze sklepu Studio75 wykorzystałam:


klej Magic

Kartkę posyłam na zabawę na fb, gdzie trwa konkurs, w którym można wygrać fajną nagrodę... oj marzy mi się taka wygrana...


Komentarze

  1. Śliczny box :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kompozycja. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem