Pożegnanie Rapakivi

Kartka na pożegnanie...

"przypominajka" do wyzwania BINGO#82


Witajcie:)
Dziś już po raz ostatni inspiruję Was na blogu Rapakivi:) Na to spotkanie przygotowałam uniwersalną kartkę DLA CIEBIE, która realizuje jednocześnie linię BINGO: baza A6 + papier w tekst + motyle i stanowi przypomnienie o wyzwaniu, trwającym od kilku dni na blogu :)









Bardzo dziękuję Ivy, że dała mi szansę sprawdzenia się. Dzięki temu poznałam świetny i zgrany zespól Rapakivi - za tę współpracę pragnę serdecznie podziękować wszystkim członkiniom zespołu, zwłaszcza Ki, która wszystko osobiście nadzorowała i zawsze służyła dobrą radą. Mam nadzieję, że pozostawiam po sobie same dobre wspomnienia:)

Dziękuję także Wam kochani fani bloga Rapakivi za to, że zechcieliście mnie odwiedzać i często pozostawialiście miłe i motywujące komentarze. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do kontynuowania odwiedzin na moim blogu:)




Lista materiałów ze sklepu Rapakivi TUTAJ:)


Kartkę posyłam na wyzwanie:




Komentarze

  1. Świetna karteczka! I czekam na Twoje inspiracje w innych DT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że mogłam oglądać Twoje prace, śliczna karteczka, a za chwilkę będą następne inspiracje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, choć trochę za bardzo odeszła od naszego kontrastu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem