*kartka urodzinowa *

80. urodziny w stylu vintage - kartka w pudełku

temat przewodni tygodnia - BADZIKI

Witajcie:)

Na dzisiaj przygotowałam inspirację w stylu vintage z okazji 80 urodzin. Poproszono o kolory brązu i beżu oraz złoto. Wykonałam komplet - kartkę w pudełku z wielką nadzieją, że spodoba się Jubilatce:)
Ponieważ temat przewodni tygodnia brzmi "BADZIKI", nie mogło zabraknąć tego elementu w moim projekcie:)



















Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, to moja ostatnia inspiracja na blogu Od A do Zet w tym sezonie, ściskam Was mocno, a za tydzień już będziemy się żegnać...


Lista materiałów ze sklepu Od A do Zet TUTAJ:)


Projekt wędruje na wyzwania







Komentarze

  1. Prześliczny komplet,piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet wygląda obłędnie, super jest! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca. Podoba mi się ten zestaw kolorów.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, romantyczna praca! W imieniu sklepu Świat Pasji dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym. Pozdrawiam, Magda Kam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Piekna praca. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, stonowana kolorystycznie praca, podoba mi się :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że jubilatka będzie zachwyona, podobnie jak ja :). Dziękuję za udział w papierowym wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem