kartka bożonarodzeniowa - gwiazdka

Pierwsza Gwiazdka

inspiracja dla bloga Filigranki:)


Witajcie:)
Jak wspominałam w poprzednim poście, ostatnim rzutem na taśmę wykonałam 2 kartki bożonarodzeniowe. Oto druga z nich - wykonana na bazie Filigranki w kształcie gwiazdy:)
W zasadzie utrzymana jest w wersji C&S i glamour, ale mnie to akurat na ten moment bardzo pasowało. Zobaczcie i oceńcie, czy i Wam przypadnie do gustu:)














Na tym kończę ten sezon świątecznego kartkowania:) Nie było ich wiele w tym roku, ale za to każda z nich jest inna:)
Pozdrawiam Was ciepło i życzę Wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT!!!


Materiały ze sklepu Filigranki  TUTAJ:)

Kartka wędruje na wyzwania:


Jedną z warstw kartki stanowi tiul z brokatem, inną zaś gwiazda ze złotego papieru brokatowego.





Komentarze

  1. Przepiękna kartka, jestem nią zachwycony! Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Maks. Dawno Cię nie było, bardzo się cieszę, że znów mmie odwiedziłeś:)

      Usuń
  2. Mają w sobie to coś te gwiazdki. I kartka, i ozdoba - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana Kasiu, gwiazdki rzeczywiście są magiczne:)

      Usuń
  3. Piękna kartka! Połączenie złota z bielą wygląda przepięknie a do tego jest bardzo świątecznym połączeniem ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jest, bardzo elegancka. Z powodzeniem mogłaby też być ozdobą na stole czy zawieszką na choinkę. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna!
    Dziękuję, że zechciałaś dołączyć do wyzwania w Crafty Moly
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń

  7. Piękna! Sateczka dodaje jej lekkości i delikatności ( wcześniej widzianej przeze mnie choince zresztą też)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko, dziękuję za przesłanie życzeń w takiej pięknej kartce! Na żywo prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna kartka, cudowna. Jestem w niej zakochana 😍😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, lubię takie prosta a robi wrażenie.Dziękuję za udział w wyzwanie Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancka kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kartka! Delikatna, elegancka i idealnie skomponowana. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuję za miły komentarz, pozdrawiam ciepło:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna