tag świąteczny

  Czas pakować prezenty...

Tag świąteczny - pożegnalna inspiracja dla blog STUDIO75


Witajcie:)
Nadszedł grudzień, czas przygotowań do Świąt nabiera tempa:)
Ostatnio inspirowałam Was na blogu Studio75 kalendarzem adwentowym, dziś chcę pokazać tag, który doskonale spełni rolę bogato zdobionej zawieszki do prezentu pod choinkę:)

Wykorzystałam jeden z arkuszy świątecznej kolekcji, na który naniosłam maskę i posypałam brokatem. Resztę stanowi bardzo bogata i przestrzenna kompozycja świąteczna:)








Tą inspiracją żegnam się z Wami moi mili na blogu Studio75.
Nadchodzi Nowy Rok - czas nowych rozwiązań, nowych pomysłów i nowych możliwości:)
Mam nadzieję, że dobrze bawiliście się ze mną przez ten miniony rok, że zechcieliście się czasem zainspirować moimi pomysłami:) Wierzę także, że skorzystacie z ostatniej mojej propozycji i ozdobicie swoje świąteczne tagi :)
Pozdrawiam Was ciepło:)




Materiały ze sklepu Studio75 TUTAJ:)

Komentarze

  1. Piękny tag🤩
    Każdy koniec, jest początkiem nowych możliwości. Powodzenia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały tag...to on już może być wspaniałym prezentem :) Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Właściwie to można by go umocować w ramce, na której leży, i byłaby cudowna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję kochana Dago za tak ciepłe słowa, ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  4. Tag jest piękny Edytko! Mam od Ciebie jeden wiosenny tag, i jestem sobie w stanie wyobrazić jak na żywo wygląda ten zimowy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana, Ty zawsze lejesz miód na moje serce. Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Świetny tag, wszystko tak pięknie dobrane i dopracowane ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag :) Piękna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny tag, Edytko! Świąteczny klimat w stylu retro - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny...
    W tym roku po raz pierwszy od dawna nie zrobiłam tagów... Nie zdążyłam już.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały tag, bardzo fajny 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tag, tyle się na nim dzieje ale wszystko ze smakiem i świątecznym urokiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny tag, pełen cudownych dodatków, zachwyca każdym szczegółem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem