kartka kufer piracki 3d

Kartka przestrzenna

Wersja rozkładana na płasko



Witajcie:)
Zastanawiałam się  co ciekawego przygotować na nasze dzisiejsze spotkanie na blogu sklep-ewa.pl i z pomocą przyszła mi... herbata:) Tak, herbatka malinowa to jest to na zimowe wieczory,  zwłaszcza gdy człowieka trapią tak poważne dylematy:))) No i stało się! Otwierając pudełko herbaty natchnęło mnie, że ma doskonałe wymiary, idealne na taką kartkę 3d w formie pirackiej skrzyni. Rozrysowałam schemat, korzystając z wymiarów herbacianego pudelka:)  Zaczęłam gorączkowo przeszukiwać papiery, hmmm wszystkie deski w ciemnych (fajnie nadających się na taką skrzynię) kolorach zwyczajnie "wyszły"... życie, skąd ja to znam!!! Jutro natchnie mnie na romantyczną kartkę i okaże się,  że "wyszły" wszystkie papiery kwiatowe, którymi dzisiaj mogłabym tapetować ściany...a za to jutro nie opędzę się od desek, cóż począć...

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. A miałam, a jakże! aż jeden !!! arkusz papieru w deseczki (niezbyt szczęśliwie, bo dość jasny odcień) i kilka ścinków deski czarnej - no cud normalnie, że wpadły mi w ręce w takiej chwili!!!
Dobra, zastanawiając się nad dodatkami głęboko poczęłam ubolewać, że oto w sklepie takie cudne nowości, które aż wrzeszczą "weź mnie" do tego projektu, a ja sierota nie zrobiłam jeszcze, póki co  zakupów, zatem... znowu przyjdzie improwizować. Jak ja to kocham normalnie,  tak obudzić się z pomysłem, który muszę zrealizować już teraz, natychmiast, bo inaczej odleci, a tu takie puchy na stanie uposażenia... zaraz, zaraz no puchy puchami, tylko dlaczego ja się kruca bomba z niczym nie mieszczę na wyznaczonym obszarze i co rusz zagarniam nowe terytoria w tym jakże nieprzepastnym M4??? No dobra to po prostu znowu życie...
Robię sobie, no i wyszło takie coś... co o tym myślicie???





















Zatem papier i beermata to podstawowe materiały. Elementów metalowych jest naprawdę niewiele (boczne uchwyty, zapięcie, napis oraz klucz w kompozycji). A z czego zrobione są okucia? To resztki po tekturkach, docięłam je do odpowiedniego kształtu i potraktowałam mediami - prawda, że wyglądają na porządnie zardzewiałe? Media były także niezbędne przy postarzaniu projektu i tworzeniu ozdobnej kompozycji.

Projekt otwiera się i rozkłada na płasko (no prawie:) zewnętrzna kompozycja trochę to ogranicza), a wewnątrz znajduje się specjalne miejsce, przewidziane na tekst życzeń.
Wnętrze ozdobione jest trzema inchies. 








Może przyjdzie wreszcie ta wiosna, bo jakoś tak tęsknię już za nią. Ściskam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce,  pa:)



Materiały jakie wykorzystałam ze sklep-ewa.pl   TUTAJ:)

Moją pracę zgłaszam na wyzwania:









Komentarze

  1. Piękna i bardzo pomysłowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest mistrzostwo świata 👍😍😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko bardzo, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa ❤❤❤

      Usuń
  3. Piękna skrzyneczka 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. this is stunning , thank you for joining Snip art Feb challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny projekt. Edyto stworzyłaś dzieło sztuki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję za tak przemiły komentarz, chyba się zarumieniłam😊😊😊

      Usuń
  6. Kuferek jest cudowny! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko, pomysł rewelacyjny, a wykonanie to po prostu majstersztyk :D Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art- Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Kasiu za tak miły komplrment, jest mi bardzo miło:)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem