*klucz do miłości*

Klucz do miłości...     -  home decor

Inspiracja scrapowo-mixedmediowa dla enefi.pl



Special Moments are enveloped in Silence..., because Happiness likes Silence!



Witam:)

Oj bardzo dawno nie wykonałam inspiracji dla enefi.pl - sklepu, który darzę ogromnym sentymentem, a przecież baza klucz czekała i czekała... wreszcie przyszła na nią pora:)

Na bazie ze sklejki w kształcie klucza, którą zagessowałam, zmediowałam woskami Pentart oraz nałożyłam maskę  -  umieściłam kompozycję z papierów scrapowych i zembossowanych tekturek, kwiatów i listeczków, wykorzystałam także mikrokulki i perełki w płynie NUVO.  Kompozycji dopełniły skrzydła oraz chwosty z koralikami:) Mam nadzieję, że taki projekt się Wam spodoba:)






























Na dzisiaj dziękuję, zapraszam Was wkrótce, pozdrawiam:)



Projekt posyłam na wyzwania:

Special Moments are enveloped in Silence..., because Happiness likes Silence!


Komentarze

  1. Wyjątkowa praca, zachwycona jestem każdym szczegółem 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo droga moja Aneczko, staram sie ujarzmić fiolety... może kiedyś dojdę do takiej perfekcji, jaką Ty prezentujesz w swoich pracach:) Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  2. Stunning piece of art. Love all amazing details and a beautiful picture. Perfect for our Challenge. Thank you for playing with us at Mixed Media Academy Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this ,just stunning
    Thank you for joining us at Mixed Media Academy challenge💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for the nice comment, Blessing:)

      Usuń
  4. Fabulous piece. Love the all details. Thank you for joining us at MMA Challenge.
    DT Semonti
    MMA Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca:) bardzo podoba mi się ułożenie kwiatów i użycie klucza jako bazy:) dziękuję że wzięłaś udział w wyzwaniu u MMA

    OdpowiedzUsuń
  6. wOOw, jestem pod wrażeniem! Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrap and Me - DT Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miły komentarz i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. Wow! I really love this project! It is amazing!!! Thank you for participating in the Mixed Media Academy challenge. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopracowana w każdym szczególe. Masz świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała, bardzo romantyczna praca:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko! Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous project and perfect gift for love. each element is adorable. Thank you for joining us DIY blog
    Shylaa DT@DIY

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem