Layout

Dance in the rain... it's funny!

Layout



Witam:)

Moja kolejna propozycja to LO ze zdjęciem baletnicy w ciekawej palecie kolorystycznej. Zadaniem było użycie motywu pasków - zrealizowałam to na fragmentach papieru oraz taśmie washi, ale najbardziej podoba mi się efekt pasków uzyskany z recyklingu kawałka tektury falistej, pomazanej farbą metaliczną. 
Ważne jest także przesłanie - dance in the rain... - uważam, że należy się cieszyć życiem bez względu na okoliczności, odrobiny przyjemności szukać każdego dnia w najprostszych czynnościach, a taniec, cóż... to prawdziwa przyjemność, radość i  ekspresja duszy:)





















Wykorzystałam tu tekturki Magicznego kociołka z wygranej, którą wkrótce zaprezentuję w poście zbiorczym za II kwartał:) Tekturki te przeszły istne szaleństwo mediowe - były malowane farbą, pokrywane nierównomiernie klejem do złoceń, następnie złocone a na koniec traktowane Glossy accent. Mnie bardzo podoba się efekt końcowy tych wszystkich zabiegów:)

Mam nadzieję, że mój LO przypadnie Wam do gustu. Zamierzam je częściej teraz robić, bo polubiłam tę formę i przekonałam się do niej:) Pozdrawiam ciepło





Foto:

Pracę zgłaszam na wyzwania:












Komentarze

  1. Cudo! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous! Thanks for joining us at More Than Words Challenges!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful gorgeous layout. Thank you for joining us in the More Than Words challenge

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful layout !! Thank you so much for joining us at MTW.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning layout! Thank you for joining us at More Than Words this month!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow - this is truly beautiful! I love your drippy stripes effect too. Thanks for playing along with us at More Than Words :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for joining us at More Than Words ~ Elle xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful LO. Thanks for joining us at MTW challenge this month.

    OdpowiedzUsuń
  9. wOOw, podziwiam, pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, Agata DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem