kartka okolicznościowa - na Chrzest św.

Kartka dziecięca na bazie body 

na uroczystość Chrztu świętego.

Card for the Baptism ceremony 


Witajcie:)
Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę na białej bazie body. Praca utrzymana jest w jasnych kolorach z niewielkim dodatkiem zieleni (w bardzo stonowanym odcieniu), którą dodatkowo potraktowałam pastą woskową - kameleonową złotą. Bardzo lubię takie połączenia kolorów w pracach dedykowanych tak ważnym uroczystościom:) Chrzest św. to jedna z najważniejszych uroczystości w życiu dziecka i wymaga stosownej oprawy:)











Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam serdecznie




Ze sklepu Filigranki wykorzystałam bazę w kształcie body.

Pracę zgłaszam na wyzwania:








https://egocraftpl.blogspot.com/2020/06/wyzwaniechallenge-42-dzieciece.html?m=1











Komentarze

  1. Piękna pamiątka, będzie wspomnieniem na długie lata. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pamiątka, pięknie ozdobiłaś tą bazę ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa w komentarzu ❤Pozdrawiam ciepło ❤

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowe! Dziękuję za udział w wyzwaniu ART-Piaskownicy 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza pamiątka, ciekawa forma :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem