Pop up box

Kartka na uroczystość Chrztu świętego

Aranżacja ze złotem w stylu retro

Inspiracja gościnna dla ScrapAndMe



Witajcie:)
Mam tę ogromną przyjemność gościć dzisiaj na blogu ScrapAndMe. Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę pop up box na uroczystość Chrztu św. Do tego celu wykorzystałam papiery z przepięknej i subtelnej kolekcji Simple Story Beige, jej delikatne beże idealnie komponują się ze złotymi dodatkami. Powstała w ten sposób bardzo bogata aranżacja ze złotem w stylu retro. Ciekawe czy zauważycie motylki... pochodzą z firmowego logo umieszczonego na każdym arkuszu papieru i szkoda, żeby tak piękne motylki się zmarnowały, prawda?
















Do wykonania projektu oprócz papierów, użyłam gotowej bazy #Goatbox,  którą kiedyś otrzymalam w ramach nagrody ze sklepu Craftcorner. Wykorzystałam piekny tekturkowy napis "Chrzest święty" od Filigranki, który zembossowałam na goraco białym pudrem. Wszystkie pozostałe tekturki ( buciki, gałązki oraz te urocze stópki ) są dziełem Przez Okienko i pochodzą z nagrody jaką wygrałam u nich na Fb.
Wycisk z masy lekkiej został potraktowany złotym woskiem Primy od Finnabair ze sklep.ewa, gdzie także zakupiłam użyty tutaj najnowszy wykrojnik - border od Craft Passion.

Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się spodoba, pozdrawiam serdecznie wszystkich wielbicieli papierów ScrapAndMe



Kartkę zgłaszam na wyzwania:





https://egocraftpl.blogspot.com/2020/06/wyzwaniechallenge-42-dzieciece.html?m=1





http://infoscrapkowo.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-54-dla-dziecka.html?m=1






http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-57-dowolna-praca-z-tekturka.html?m=1

Komentarze

  1. Wow, fantastyczna praca, bardzo wyjątkowa, a przy tym elegancka. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bogata praca;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous card. the gold and white make it more elegant. Good luck and thanks for playing along with us at egoCraft Challenge. Hope to see you again
    Shylaa DT@egocraft

    OdpowiedzUsuń
  4. Pop prostu rewelacja. Elegancki, bogaty, "puszysty", po prostu cudowny. Dziękujemy za udział w wyzwaniu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuję za miłe słowa w komentarzu ❤ Pozdrawiam serdecznie ❤

      Usuń
  5. Nietypowa kolorystyka! Ale podoba mi się :) Fantastyczna praca! Dziękuję za udział w dziecięcym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuję za miłe słowa w komentarzu. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Przepiękna pamiątka, a te złocenia są fantastyczne, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędny:)! pozdrawiam ciepło dziękując za udział w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam również:)

      Usuń
  8. Cudna praca :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu "Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem