Kartka ślubna w stylu vintage

Kartka ślubna z polnymi makówkami i koronkami / Wedding card with wild poppies and lace

Inspiracja powitalna dla Paper Heaven


Witajcie:)
Nareszcie nadszedł ten piękny dzień, kiedy mogę po raz pierwszy przywitać się moi mili z Wami - obserwatorami bloga Paper Heaven i przedstawić Wam moją powitalną inspirację:) Jest nią kartka ślubna w formacie DL. Zdecydowałam się na taki temat, ponieważ tak ważne uroczystości jak chrzciny, komunie i śluby teraz znów się odbywają i na takie inspiracje jest zapotrzebowanie:)

Hello:)
Finally, this beautiful day has come and I can say hello to my nice followers of the Paper Heaven blog and introduce you to my welcome inspiration :) It is a DL format wedding card. I decided on this topic because such important celebrations as baptisms, communions and weddings are now taking place again and there is a demand for such inspirations :)








Wykorzystałam arkusz (przecudownej moim skromnym zdaniem) kolekcji NIEWINNOŚĆ. Jej delikatne, prawie niezauważalne barwy cudownie komponują się właśnie z projektami na takie ważne uroczystości.  Dodałam delikatne szarpania i tuszowanie, aby nadać pracy postarzonego charakteru. Wycięłam listki z bloczka elementów do wycinania, a także te zrobione stemplem na papierze z kolekcji... bardzo nie lubię marnować nawet kawałeczka tak pięknych papierów i staram się wykorzystywać każdy ich skrawek na wszelkie możliwe sposoby.

I used a sheet from INNOCENCE collection ( it's awesome in my opinion ). Its delicate and soft colours go well with projects on such important ocassions. To get a vintage look I aged layers of my card by ragging them and inking their edges. I cut out leaves from small sheets to the collection and I also cut out some stamped ones....I really don't like wasting even the smallest piece of paper so I always try to use them as much as it is possible.









Budując kompozycję posłużyłam się ramką wyciętą z papierów z kolekcji, na której umieściłam wycisk z masy lekkiej. Listeczki cudownie wypełniają przestrzeń, ale nie mogłam się oprzeć i dodałam także naturalne, zasuszone makówki polnych maków. Koronki i wstążki uzupełniły całość, a różyczka wraz z napisem z kolekcji jest cudownym zwieńczeniem tej kompozycji.

To build my composition I used a frame cut out of INNOCENCE papers and then I put a clay frame on it. All the leaves complete the space on my card but I couldn't resist and I added also real dried poppyheads. All the lace and ribbons fullfill the composition even more and a small rose, and an inscroption are just cherry on top.














Gorąco wierzę, że moja propozycja spodoba się Wam moi mili i że zechcecie podzielić się ze mną opiniami na temat mojej pierwszej, przygotowanej specjalnie dla Was, pracy.
Pozdrawiam Was serdecznie

I truly believe you will like my inspiration and maybe you will share your opinions about it, as it is my very first inspiration here, made especially for you. 
Best regards,




Kartkę zgłaszam na wyzwania:





and SCRAPPELYST - JULY CHALLENGE 

http://scrappelyst.blogspot.com/2020/07/utfordring-for-juli-alt-er-lov.html?m=1

Komentarze

  1. Taki styl vintage to jednak robi robotę, świetna praca! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely stunning, a very beautiful creation. Thank you for playing along with us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely card with stunning details!

    Thank you for particiating in our challenge at Scrappelyst!

    DT Linda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem