Kartka DL Lato, lato...

Wesoła kartka DL w letnich kolorach ... LATO, LATO...


Inspiracja do wyzwania dla bloga Paper Heaven



Witajcie.

Na blogu Paper Heaven wystartowało właśnie sierpniowe wyzwanie z moodbordem. Obejmuje on przyjemne letnie pastelowe kolory.  Jako inspirację na tę okoliczność przygotowałam bardzo uniwersalną kartkę - wystarczy dodać napis, a kartka odnajdzie się jako podarunek urodzinowy, imieninowy, osiemnastkowy, gratulacyjny, a nawet ślubny.
Wykorzystałam papiery z ponadczasowej kolekcji KAPUŚNIACZEK PASTELE oraz dołożyłam skrawki KRÓLOWEJ ŚNIEGU i NA JAGODY. Niezmiennie do wypełnienia detali w projekcie uwielbiam wykorzystywać gratisowe paski z Paper Heaven, które tak hojnie są dodawane do każdych zakupów. Wyśmienicie się tutaj nadawały do podklejenia ramki czy tekturki balonu. 















Dziękuję za dzisiejsze spotkanie, mam nadzieję, że będę mogła podziwiać Wasze prace na naszym wyzwaniu. pa:)









Wykorzystałam głównie Kapuśniaczek pastele:





oraz fragmenty Na Jagody, Królowej Śniegu i pasków gratisowych

Pracę zgłaszam na wyzwania:)





oraz do

SCRAPPELYST









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

Kartka wielkanocna z jajem

męskie kartki