10 urodziny PAPER HEAVEN

Okrągły Jubileusz  -  10 lat Paper Heaven

Kartka urodzinowa na niebiański poniedziałek



Witajcie:)

Dziś jest ten niezwykły dzień - 10 urodziny Paper Heaven - cudowny, okrągły jubileusz!!!

Gratulacje i życzenia wielu, wielu dziesiątków kolejnych lat:)

To niesamowite uczucie świętować w gronie projektantów tak zacnej firmy, firmy która tworzyła historię scrapbookingu w Polsce. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu i czuję się niezwykle wyróżniona należąc dziś do grona jej DT. Najbardziej zdumiewa mnie fakt, że 10 lat temu nie miałam pojęcia co oznacza słowo scrapbooking, a dziś mam szansę projektować dla tak renomowanej firmy z tradycjami. Bardzo serdecznie dziękuję za ten zaszczyt. 

Wracajmy jednak do sedna...




Dzisiaj urodziny, a więc i przyjęcie niespodzianka:)

Co prawda od kilku dni trwają konkursy urodzinowe, na które mam nadzieję się skusicie, gdyż nagrody są zacne, ale, ale... Dziś, w ten dzień - już od rana na profilu Paper Heaven trwa event -  spotkania live z projektantkami, które mają dla Was niespodzianki. Natomiast cały zespól bawi się w Hopa na Instagramie o godzinie 15.00.  W poście na Instagramie znajdziecie bardzo proste zasady zabawy. Zapraszam Was serdecznie do udziału w naszej zabawie, jestem pewna, że zwycięzca hopa będzie zachwycony nagrodami:)



Oto moja urodzinowa kartka dla Paper Heaven:)















wykonana z cudownej kolekcji NOCE I DNIE autorstwa Gosi Metryki. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zachęci do hopsania po profilach projektantek. Do zobaczenia na IG:) Ściskam mocno



Pracę zgłaszam na wyzwania:



http://snipart-pracownia.blogspot.com/2020/09/challenge-65.html?m=1



http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/09/wyzwanie-60-nie-jedna-tekturka.html



























Komentarze

  1. Beautiful card, thanks for joining the Snip Art challenge.
    Hadry Dc - DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się dzieje na tej kartce, śliczna jest! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem