*Exploding box ślubny*



Ptaszki wiją sobie gniazdeczko...

Ślubny Explodingbox - inspiracja dla Paper Heaven




Witajcie:)

Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam pudełko ślubne. Bardzo chciałam połączyć delikatne odcienie beżu z intensywnym niebieskim, dlatego połączyłam tu arkusze dwu kolekcji - NIEWINNOŚĆ 04 oraz KRÓLEWSKI ROMANS 04. Całość delikatnie ożywia dodatek zieleni (gaza i kwiaty z foamiranu) oraz żółci (papierowe kwiaty).





Miałam spory dylemat co umieścić wewnątrz pudełka. Bardzo chciałam, aby pudełko było zaskakujące i niepowtarzalne. Dlatego postanowiłam, że środek boxa będą zajmować ptaszorki siedzące w gniazdku. Ptaszki przywdziały delikatne atrybuty Młodej Pary, a gniazdko obsypałam kwiatami.









2 ścianki boxa musiały być kieszeniami - na gotówkę oraz zdrapki. Ozdobiłam elementami wyciętymi z kolekcji z małych bloczków NIEWINNOŚĆ, ale dodałam także małe papierowe kwiatuszki. Trzecia ścianka to również kieszeń, choć w nieco innym kształcie - mieści w sobie składaną kartę z życzeniami. Wszelkie drukowane elementy zostały ozdobione granatowymi złoceniami. Ostatnia ścianka zawiera element personalizacji pudełka.







Wieko ozdobiłam z obu stron:)




Mam nadzieję, że Exploding box spodoba się Nowożeńcom jako prezent, ale i Wam jako inspiracja:)
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania:)











































































Komentarze

  1. Box prezentuje się wspaniale, ten napis cudnie dopełnia całość. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem