*Kartka uniwersalna*

 Jeszcze jeden powiew ZZA MGŁY...

Inspiracja dla Paper Heaven 


Witajcie :)

Najnowsza kolekcja papierów Paper Heaven będzie jak znalazł na wiele, wiele okazji. Tę tezę stawiam śmiało i argumentuję ją wykonaną kolejną już bardzo uniwersalną kartką - praktycznie na każdą okazję. Wystarczy dodać napis stosowny do okoliczności, a wtedy kartka zyska charakter. Póki co, w takiej "niezdecydowanej okolicznościowo" wersji prezentuję ją Wam, abyście przekonali się, na jak wiele sposobów można wyzyskać kolekcję ZZA MGŁY (tu dosłownie z kropelką niebieskości od NA JAGODY). 





Kolory bardzo mi pasują, zwłaszcza o tej porze roku, kiedy nostalgiczny nastrój wionie z każdego kąta:) Zresztą jakiś czas temu oswoiłam fiolety, które kiedyś były dla mnie trudne... dziś pracuje mi się z nimi fantastycznie! I wiecie co, naprawdę coraz częściej dochodzę do wniosku, że sam fiolet to bardzo uniwersalny kolor, naprawdę doskonale łączy się z większością palety - a to lubię najbardziej:)

Jestem także zadowolona z tego, że udało mi się wkomponować w kartkę dyndające srebrne serducho - na żywo ten srebrny element fantastycznie współgra z fioletami i nutką niebieskości i różu. Zresztą Tekturka z Magicznego Kociołka została zembossowana dwutonowo - pudrem stare srebro plus fiolet - to naprawdę świetnie wygląda na żywo, niestety na zdjęciach trudno uchwycić głębię kolorów i połyskiwanie:)











Dziękuję Wam za dzisiejsze spotkanie, mam nadzieję, że zajrzycie do mnie znowu:) Zapraszam serdecznie, pa:)


Kartkę zgłaszam na wyzwania 



https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/10/wyzwanie-61-dowolna-praca-z-tekturka.html?m=1



http://www.altairart.pl/2020/10/wyzwanie-102020-challenge-102020.html?m=1

Komentarze

  1. Cudny ten powiew 💜 dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałą, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje Twoja praca :) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu Altair Art, Monika DT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, zachwyca tymi kolorami :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesująca kompozycja, fajnie wykonane warstwy, ciekawe detale - podoba mi się! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem