*Album na Jubileusz 25-lecia Ślubu*

 Srebrne Gody mojej przyjaciółki 

Inspiracja dla Paper Card


Witajcie:)

Wydaje mi się, że pamiątka w postaci dużego albumu na 25-lecie ślubu to niezwykle fajna sprawa. Moja przyjaciółka właśnie obchodziła tak piękny Jubileusz i z tej okazji otrzymała ode mnie w prezencie taki właśnie album.







 Wykonałam go na gotowej bazie albumowej i ozdobiłam papierami, łącząc ze sobą aż 3 kolekcje różnych producentów.  Album jest bardzo rozbudowany, pomieści około 50 zdjęć, a do jego wykonania zużyłam dużo papieru - dlatego byłam zmuszona połączyć 2 kolekcje o podobnej kolorystyce i grafikach ( posiadałam resztki kolekcji Aurora od Altair Art oraz pełną kolekcją Dream Garden od Scrap Boys ), uzupełniając jeszcze pozostałe braki bardzo uniwersalnym szarym papierem Vintage damasks.



















To, co scraperki w albumach lubią najbardziej to oczywiście ozdabianie:) Wykorzystałam tutaj mnogość elementów do wycinania z obu kolekcji i dodałam całą masę tekturek od Paper Card, w tym także tekturek personalizowanych, wyciętych na zamówienie:) Praca zyskała dzięki temu wyjątkowy charakter i jest dla pary niezwykłą pamiątką tego cudownego Jubileuszu. 

 
















Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu, pozdrawiam ciepło w te chłodne dni:)


Wykaz materiałów ze sklepu Paper Card znajdziecie TUTAJ:)


Album zgłaszam na wyzwania

Album jest generalnie wykonany jest w wymaganych kolorach. Jedynie z racji rozmiarów projektu dodałam kilka niebieskich akcentów, aby praca nie była monotonna i mdła.


https://m.facebook.com/groups/przezokienko.inspiracje/permalink/694094837977901/



http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/11/wyzwanie-62-sentymentalnie.html?m=1




https://filigranki-pl.blogspot.com/2020/11/wyzwanie-64-bingo.html?m=1

Komentarze

  1. Zachwycjąca praca. Dziękujemy za zgłoszenie jej na wyzwanie Filigranek. - pozdrawiam -Ania- DT Filigranki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam ciepło 💕💕💕

      Usuń
  2. Ach, piękny! A ile pracy w to włożyłaś.... Cudo. Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami - DT Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami Pozdrawiam Bogusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa 💕💕💕

      Usuń
  5. Przepięknie.Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i bardzo wyjątkowa pamiątka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem