Kartka Dl uniwersalna - tutorial

Kartka DL pełna zieleni

inspiracja dla sklep-ewa.pl


Witajcie:)


Dzisiaj w ramach mojej inspiracji przygotowałam tutorial na wykonanie kartki DL pełnej zieleni. Pewnie zauważyliście, że jako nowości na półkach sklep-ewa.pl pojawiły się papiery firmy Paper Heaven. Bardzo się z tego ucieszyłam, ponieważ do gustu przypadła mi szczególnie zielona kolekcja i z jej udziałem będzie ten tutorial:)



Przygotowałam sobie bazę kartki DL w kolorze kraft, zielony arkusz z bloczka papierów kolorowych w pastelowych odcieniach, papier kremowy oraz bloczek z elementami do wycinania z kolekcji Złote Sny. Przygotowałam także klej, nożyczki, wstążki - gnieciuchy, wykrojnik Craft Passion (serwetka) oraz Nellies Choice (gałązki), sizal, Liquid Acrylics od Finnabair, dratwę, masę samoutwardzalną, foremkę, tekturki Paper Card, perełki w płynie, stemple Finnabair, tusz Memento drop, kwiatek, wosk Finnabair.


1. Z papierów docinam sobie 3 warstwy - kremową, zieloną i jeszcze jedną kremową, które następnie będą umieszczone na dystansach na bazie. Z zielonego i kremowego papieru wycinam także dużą i małą serwetkę wykrojnikami Craft Passion. Z papieru kraft wycinam wykrojnikiem Nellies choice - gałązki.




2. Ostatnią kremową warstwę chlapię Liquid acrylics, następnie z pomocą tuszu Mememnto drop i stempli Finnabair dodaję nieregularne odbitki.  



3. Z masy samoutwardzalnej robię wycisk ramki, a po jej wyschnięciu delikatnie przecieram woskiem Finnabair. Z bloczka papierów Paper Heaven wycinam sobie z arkusza liście.





4. Na bazie na dystansach umieściłam 3 warstwy papieru, następnie na dystansie umieściłam także zieloną serwetkę, a na niej tekturkę i ramkę z masy. 




5. Ze wstążek i dratwy związałam kokardkę.




6. Zaczynam budować kompozycję. Kokardkę przykleiłam klejem na gorąco, następnie tekturkę, sizal i powycinane listeczki. Na szczycie kompozycji ląduje kwiatek umieszczony w małej ramce od CP. 





6. Kartkę dopieszczam perełkami w płynie. 




A tak prezentuje się gotowa praca:)










Mam nadzieję, że tutorial na prostą, zielona kartkę przyda się początkującym scraperkom:) To moje pożegnanie z dt w sklep-ewa.pl . Bardzo serdecznie dziękuję za ten wspólnie spędzony, kreatywny czas, który zawsze będę bardzo miło wspominać💕

Pozdrawiam ciepło:)


Ze sklepu wykorzystałam:


baza kartki DL kraft

zestaw papierów pastelowych

- zestaw ZŁOTE SNY  flowers

- papier kremowy

- Liquid Acrylic green

- Liquid Acrylic emerald

- klej

- wstążki - gnieciuchy

- wstążki - gnieciuchy

- nożyczki precyzyjne

- dratwa naturalna

- wykrojnik Nellies Choice - gałązki

-wykrojnik Craft Passion - serwetka

- wosk Finnabair - zielony

- tusz Memento drop - brown

- stempel Prima

- stempel Prima

- masa superlekka

- perły w płynie - brązowy


Pracę zgłaszam na wyzwania:


https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2021/06/wyzwanie-69-dowolna-praca-z-tekturka.html?m=1

Komentarze

  1. Obłędna!!! Ile tu technik, jestem zachwycona 😍😍😍 Trochę mniej tym, że stemple nie są dostępne w sklepie, ale pokombinuję z tym co mam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę z tego, że praca Ci się spodobała i że zechcesz się nią zainspirować 💕 Przykro mi, że niektóre artykuły wykorzystane tu przeze mnie są już w sklepie niedostępne, niestety nie mam na to żadnego wplywu😪

      Usuń
  2. Piękna karteczka i super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, taka delikatna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem