skarbonka monochromatycznie

 Inspiracja premierowa kolekcji Light Gray Mood

Dla Craft O'Clock

Witam:)

Dzisiaj pragnę zaprezentować Wam projekt jaki wykonałam wykorzystując papiery z najnowszej kolekcji Light Gray Mood. Użyłam arkuszy w kropeczki z dużego bloczka 30x30 oraz z mniejszego 20x20, aby okleić ścianki mojej skarbonki ze sklejki. Jako dekoracje wykorzystałam oczywiście wycinanki dedykowane tej kolekcji, czyli kwiaty SET#1 i liście SET#2. 










Lubicie kolor szary? Ja, tak!  Odpowiada mi jego nienachalne, wręcz ascetyczne oblicze i pasywny, melancholijny charakter. Light Gray Mood bardzo przypadła mi do gustu i choć mogłoby się wydawać, że projekt będzie mdły i ponury w odbiorze, to nie wydaje mi się. Całość pięknie podkreślają czarne elementy wycięte wykrojnikami, które idealnie współgrają tworząc poszczególne kompozycje. Chciałam pozostać jednak w szarych, monochromatycznych tonacjach, dlatego dodałam jeszcze kilka enamel dots w nieco ciemniejszym odcieniu niż same papiery, a środeczki kwiatów zaznaczyłam Glossy Accents. Jak Wam się podoba taka skarbonka? Będziecie tam chętnie odkładać pieniążki?:)









Pozdrawiam ciepło:)



 Tutaj znajdziecie kolekcje Craft O'Clock:)

http://www.craft-o-clock.com/?page_id=104&fbclid=IwAR0ruYwzOXzRvRaJXIj7bs6_I-9TeFrPQk2uhOtKfBLskqz6S8A5M5diZds

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem