Wakacyjny tag jako zakładka do książki

 Podróż z wyobraźnią 

- inspiracja dla Paper Card

Witam Was:)

Wakacje niedługo osiągną swój półmetek. Podróżujemy w różne miejsca i na różne sposoby. Inka-art zapraszała Was TUTAJ na podróż z pędzlem i farbami, a Mirosek TUTAJ przygotowała album na fotki z urlopowego wyjazdu nad morze. Ja zaś dzisiaj proponuję Wam podróż z wyobraźnią:) Często pakujemy walizki i po prostu fizycznie udajemy się w jakieś miejsce, a czasem podróż odbywamy nie ruszając się z własnego fotela. Jak odbyć taką podróż? Wystarczy otworzyć książkę i uwolnić swoją wyobraźnię:) 




Moja dzisiejsza propozycja inspiracyjna to zakładka do książki. W naszym sklepie znajdziecie gotowe bazy zakładkowe, ale ja nie zdążyłam zakupić jej na czas, dlatego moją zakładkę wykonałam na bazie taga w wersji typowo wakacyjnej -  w morskim klimacie. Wykorzystałam do tego tekturki z morskiej kolekcji,  ale nie tylko. Mimo, ze forma pracy jest niewielka, pięknych tekturek Paper Card zmieściło się tu całkiem sporo,  ale przecież dla nikogo nie jest tajemnicą,  że ja zwyczajnie uwielbiam tekturki:)








Przy okazji moja zakładka jest również przypominajką do naszego lipcowego wyzwania  PODRÓŻE MAŁE I DUŻE. Za sprawą mojej  zakładki-taga chcę Wam pokazać, że temat zabawy nie jest wcale  skomplikowany i zachęcić Was do wykonania wakacyjnego projektu oraz zgłoszenia go na nasze wyzwanie:


Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem