Brama do magicznego ogrodu - różany album

  Hej:) 

Dziś zapraszam Was, aby otworzyć bramę  w postaci okładki mini albumu i wkroczyć do magicznego ogrodu i świata kwitnących na jego kartach róż. Pierwotnie miał być to notes, gdyż zaczęłam go robić na podstawie live'a Agnieszki, szybko jednak zamienił się w album, gdyż nie miałam notesowych wkładów ani digisów. Wykończyłam więc albumik po swojemu i ozdobiłam zupełnie inaczej jego okładkę. 





Jak widzicie na okładce znajdują się tekturki z najnowszej, jesiennej kolekcji Paper Card, ale chociaż użyłam kolekcji jesiennej, to mimo wszystko projekt jest utrzymany w klimacie ciepłego, radosnego i słonecznego lata... szkoda, że lato już odeszło... będę za nim tęsknić, a Wy?












Jeszcze raz podkreślę, że okładkę albumu postanowiłam ozdobić używając tekturek Paper Card z najnowszej jesiennej kolekcji.  Chciałam uzyskać efekt jakbyśmy stali przy wejściu do magicznego ogrodu,  dlatego jest tu piękna brama ze złotymi okuciami, narzędzia ogrodnicze oraz kompozycja kwiatowa pośród liści. Jasne barwy w połączeniu z tekturkami i złotymi elementami  dały piękny efekt - otwierając album wkraczamy w prawdziwie królestwo kwitnących róż. 


To co wykorzystałam ze sklepu znajdziecie TUTAJ:)


Pozdrawiam ciepło:)


Bawię się w:




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem