*Urodzinowy exploding box*

 Na 50. urodziny

Inspiracja dla Rosy Owl


Witajcie:)

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować urodzinowe pudełko na jubileusz 50tki. To wyjątkowe urodziny, uświadamiamy sobie, że po tym świecie wędrujemy już pół wieku. Mamy swoje pasje i życiowe dokonania. 
Wieko boxa udekorowałam kwiatami wykonanymi z foamiranu, do wycięcia których użyłam wykrojnika Apple Blossoms, a także listeczkami Eucalyptus. Niezwykle dekoracyjnym elementem jest tu ramka GM z wykrojnika, na której znajduje się wycisk z masy lekkiej - bardzo lubię takie połączenie elementów.






I trochę zbliżeń:)












Wewnątrz znajduje się prawdziwe szaleństwo. Box powstał dla wyjątkowej kobiety, bardzo aktywnej i zaangażowanej na wielu płaszczyznach. Wykorzystałam tu papiery w ulubionych kolorach jubilatki, a każda ścianka pudełka opowiada jakąś Jej życiową pasję. Wykorzystałam kolekcje od Craft o'Clock oraz od Mintay Papers, a całość pięknie uzupełniły tekturki od Paper Card i od Crafty Moly. Wewnątrz również znajdują się kwiaty i liście z wykrojników Rosy Owl.



















Mam nadzieję, że pudełko spodobało się Jubilatce i że Wam również się spodoba:) Pozdrawiam serdecznie:)




Pracę zgłaszam na wyzwania 



Komentarze

  1. Przepiękne pudełeczko <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo:) dziękuję za udział w wyzwaniu AP.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna