kartka pop up box

Kartka pop up box w stylu vintage 

Inspiracja dla Craft O'Clock 


Witajcie:)
Extras Vintage zachwyciły mnie tak, że od razu je pocięłam i wykonałam kartkę pop up box. Bazę okleiłam arkuszami White-Beige Mood 15x15. Uznałam, że nie będę dodawać żadnych kwiatów czy wstążek, ponieważ zestaw elementów do wycinania jest tak bogaty i dekoracyjny, że nie ma takiej potrzeby. Użyłam jedynie tekturek - w tekturkę w kształcie okna wkleiłam naszą kolejną nowość - folię. 

Extras Vintage delighted me so much that I cut them up right away and made a pop up box. I have covered the base with 15x15 White-Beige Mood sheets. I decided that I would not add any flowers or ribbons as the set of cutting elements is so rich and decorative that there is no need for it. I only used cardboard - I pasted our next novelty - foil into the cardboard in the shape of a window.
















Mam nadzieję, że moja praca się Wam spodoba, pozdrawiam serdecznie, Edyta:)
I hope you will like my work, best regards, Edyta:)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna