Kartki sztalugowe

 Kawa czy herbata?

Inspiracja dla Craft O'Clock 

Witajcie.

Dobrze zrobić sobie przerwę na kawę lub herbatę... i ciasteczko oczywiście! Nie mogłam się oprzeć nowym extrasom  ze słodkościami, zapewne dlatego, że jestem straaasznym łasuchem. Postanowiłam wykonać 2 kartki, bo trudno było mi zdecydować co wolę, więc - jedną kartkę dedykuję prawdziwym kawoszom, a drugą miłośnikom herbaty. Obie prace bardzo subtelnie nawiązują już do zbliżających się świąt - pachną anyżem i cynamonem. 

Wykorzystałam elementy z Extras Sweets, papiery z małego bloczka 15x15cm Yellow Basic Mood oraz napisy z arkusza II - oto jak niewiele potrzeba, aby stworzyć taką pracę. A Wy co wolicie? Kawę czy herbatę?

Good to take a coffee or tea break ... and a cookie of course! I couldn't resist the new sweets extras, probably because I'm a gourmand. I decided to make 2 cards because it was difficult for me to decide what I prefer. One card is dedicated to real coffee lovers and the other to tea lovers. Both works very subtly refer to the upcoming holidays. They smell like anise and cinnamon.
I used elements from Extras Sweets, papers from a small 15x15cm Yellow Basic Mood block and inscriptions from sheet II. Here's how little it takes to create a job like this. And what do you prefer? Coffee or tea?





























Pozdrawiam :)

Regards:)




Zgłaszam na wyzwanie:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem