Hello Little Girl - fotoramka

Ramka na zdjęcie dla Dziewczynki

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)

Czy wiecie, że dotychczas jakoś tak nie bardzo było mi po drodze z dziecięcymi projektami? Robiłam ich naprawdę bardzo mało i na przykład dopiero w zeszłym roku debiutowałam z metryczką! Dzisiaj pora na pierwszą dziecięcą fotorameczkę:) Na pewno widzieliście już przepiękną nową dziecięcą kolekcję Hello Little Girl - nie mogło więc być inaczej! Moja praca musiała powstać z tych cudownych papierów! Jestem pewna, że kiedy tylko weźmiesz je w dłonie, sama natychmiast poczujesz przypływ pomysłów i ochoty do ich realizacji! Ja wykorzystałam jeden z arkuszy 30x30 cm po to, aby wypełnić tło fotoramki. Wszystkie wycięte grafiki pochodzą zaś z  Extras Set Hello Little Girl. Ciekawi mnie, czy taki projekt Wam się spodoba, dajcie koniecznie znać! 


Do you know that so far I have not been so much on my way with children's projects? I did very little of them and, for example, it was only last year that I debuted with a birth certificate! Today it's time for the first children's photo frame. You've surely seen a new, beautiful children's collection Hello Little Girl - it couldn't be otherwise! My work had to be made of these wonderful papers! I am sure that as soon as you take them in your hands, you will immediately feel the flow of ideas and the desire to implement them! I used one of the 30x30 cm sheets to fill the photo frame background. All cut graphics come from Extras Set Hello Little Girl. I wonder if you like such a project, please let me know!





















Widzimy się wkrótce, pa!

See you soon, bye!


Moja praca chociaż dziecięca to jednak inspirowana miłością (matki do dziecka) i zawiera 3 tekturkowe serduszka:)


https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2022/02/wyzwanie-na-skrzydach-miosci.html


We wnętrzu fotoramki, w ramach dekoracji, znajdują się 3 małe tekturkowe serduszka:)


https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2022/02/wyzwanie-76-dowolne-z-tekturka.html

Komentarze

  1. super! dziekuje za udzial w wyzwaniu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca rameczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, ale cudo!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna