*Kartka wielkanocna - jajo*

 Jeszcze raz kartka w kształcie jaja

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)

Święta w tym roku są dość późno, jest zatem sporo czasu, aby zrobić piękne kartki dla bliskich i wysłać im życzenia. Spodobała mi się poprzednia kartka w kształcie jaja, dlatego postanowiłam wykonać jeszcze jedną. Wykorzystałam arkusze Basic Green Mood i Basic White-Beige Mood na tło, natomiast kompozycję ułożyłam wykorzystując wycięte grafiki Charming Extras Easter oraz Basic Leaves Set #4. Wszystko genialnie się ze sobą współgra, chociaż są to różne kolekcje - to naprawdę dobry deal, prawda? Nic się nie zmarnuje, nie leży odłogiem - wszystko wykorzystasz w różnych projektach, na różne okazje - bo do siebie idealnie pasuje. Moja świąteczna kartka wraz z życzeniami już leci do przyjaciół w Szkocji. 

Holidays this year are quite late, so there is a lot of time to make beautiful cards for your loved ones and send them good wishes. I liked the previous egg-shaped card, so I decided to make another one. I used the Basic Green Mood and Basic White-Beige Mood sheets for the background, while I arranged the composition using the cut graphics of Charming Extras Easter and Basic Leaves Set #4. Everything fits together brilliantly, although they are different collections - it's a really good deal, right? Nothing will be wasted, nothing will lie fallow - you can use everything in different projects, for different occasions - because it fits together perfectly. My Christmas card with good wishes is already going to friends in Scotland. I hope that you also send cards to your relatives and friends. Regards, bye.














Mam nadzieję, że Wy też wysyłacie kartki do bliskich i przyjaciół. Pozdrawiam, pa.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna