*Morskie pudełko*

 Pudełko na pamiątki w morskich klimatach

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)
Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam pudełko na pamiątki. Zachwyciła mnie najnowsza kolekcja Seaside Greetings, która przywołuje mi już na myśl wakacje nad morzem. Uwielbiam morską bryzę, wylegiwanie się na plaży i spacery o zachodzie słońca. Zbieram wtedy muszelki, kamyczki albo ciekawe patyczki. Moje pudełko będzie na nie doskonałe. Do jego wykonania wykorzystałam kolekcję Seaside Greetings w rozmiarze 20x20cm oraz 15x15cm, a także niesamowite, idealnie dopasowane do tej kolekcji extrasy. Teraz pozostało mi już tylko oczekiwać wakacji... Ściskam Was:)


Hello. I have prepared a souvenir box for our meeting today. I was delighted with the latest collection of Seaside Greetings, which already reminds me of a holiday by the sea. I love the sea breeze, lounging on the beach and sunset walks. Then I collect shells, pebbles or interesting sticks. My box will be perfect for them. To make it, I used the Seaside Greetings collection in the size of 20x20cm and 15x15cm, as well as amazing extras, perfectly suited to this collection. Now all I have to do is expect a vacation ... I embrace you.

























Pozdrawiam ciepło:)




Pracę zgłaszam na wyzwania 


Komentarze

  1. Świetne,bardzo efektowne pudełeczko.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć morski klimat w każdym detalu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna