Ślubny kuferek

 Pudełko na prezent 

Inspiracja dla Rosy Owl


 Witajcie:)

Sezon ślubny trwa:) Do wykonania fajnego opakowania na ślubny prezent wystarczy ładny papier scrapowy i świetne wykrojniki Rosy Owl. Tego właśnie zestawu użyłam, aby zrobić moje pudełko, w którym można umieścić życzenia oraz gotówkę przeznaczoną na prezent dla nowożeńców. Kwiaty z foamiranu wykonałam własnoręcznie i także wycinałam je wykrojnikiem. Dwa rodzaje listków dopełniły kompozycji. Zapraszam do obejrzenia inspiracji:)

Hello!

Wedding season is on! All you need to make a cool wedding gift box is some pretty scrap paper and some great Rosy Owl dies. This is the set I used to make my box where you can put wishes and cash for the gift for the newlyweds. I made the foamiran flowers myself and also cut them out with the die-cutting machine. Two types of leaves completed the composition.
I invite you to see the inspiration!

















Pozdrawiam:)

Greetings:)


pracę zgłaszam na wyzwania:



https://art-piaskownica.blogspot.com/2022/06/koloroton-45.html


Na taki dzień jak ślub każda dziewczyna czeka z utęsknieniem. W tym dniu wszystko jest wymarzone - sukienka, dekoracje, tort... dlatego moją pracę zgłaszam na wyzwanie:


https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2022/06/wyzwanie-wymarzone.html

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa Aneczko kochana 💚💚💚

      Usuń
  2. Świetna alternatywa dla tradycyjnej kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem