*LO ślubny*

 Layout ślubny

Inspiracja dla Craft O'Clock


Rok 2023 zapisze się w historii mojej rodziny w sposób wyjątkowy.  Oto moje najstarsze dziecko zakładać będzie własną rodzinę, a to jest naprawdę niesamowity moment w życiu matki. Jestem bardzo szczęśliwa i obiecałam sobie, że przygotuję mnóstwo dekoracji i pamiątek na tę okazję, a ponieważ zielony to ulubiony kolor mojego syna, zatem kolekcja Greenery Invitation spadła mi wprost z nieba:) Będę ją łączyć z fioletem z Basic Lavender Mood - kolorem ulubionym przez Pannę Młodą tak, aby wszystko wpisywało się w kolory przewodnie całej uroczystości. Z wymienionego wyżej duetu kolekcji wykonałam wcześniej planer ślubny dla Młodych, a dziś prezentuję Wam pierwszy gotowy Layout, do którego wystarczy wstawić wybraną ślubną fotkę. Papiery z kolekcji wzbogaciłam tu elementami wyciętymi z Extras set Wedding, Flowers i Jurnal, wykorzystałam też napis z Die-Cuts IX i zegar z Die-Cuts 01. Mam nadzieję,  że wynik moich starań spodoba się Młodej Parze oraz Wam kochani:) Ściskam Was wszystkich mocno, pa!

































Do zobaczenia:)









































































































































































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem