mini album

 Kolejny album dla przyjaciółek na 50. urodziny

Inspiracja dla Craft O'Clock

Witajcie

Być może pamiętacie, a jeśli nie to Wam przypomnę - w tym roku wraz z przyjaciółkami będziemy obchodzić wspólne 50 urodziny. Uroczystość odbędzie się w listopadzie w miejscu, gdzie kiedyś wspólnie świętowałyśmy 18tkę! Wiecie, taka mała sentymentalna podróż. Z tej okazji szykuję dla moich przyjaciółek niespodziankę - małe albumiki, tak aby każda z nich miała gdzie wkleić później zdjęcia z tej jubileuszowej uroczystości. Pierwszy z albumików prezentowałam Wam wcześniej, teraz przyszła kolej na drugi, a w kolejce na wykonanie czekają jeszcze 2. Dzisiejszy projekt wykonałam z kolekcji Spring Charm wykorzystując mały bloczek 15x15 oraz wszelkie dodatki do tej kolekcji począwszy od papierów bazowych, przez Extras set flowers i junk jurnal, aż po Extras set Spring. Okładkę delikatnie zmediowałam i ozdobiłam kompozycją z wyciętych elementów oraz napisem z VI zestawu die-cuts. Mam nadzieję, że praca się Wam spodoba.






















Pozdrawiam ciepło:)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna